خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

مهمترین هدف استقلال مقابل الهلال؛ فرار از عدد 6!

مهمترین هدف استقلال مقابل الهلال؛ فرار از عدد 6!
استقلال به دنبال هفتمین برد خود در برابر تیمهای عربستانی است.
به گزارش پارس نیوز، استقلال تهران باید سه شنبه در چارچوب مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود. آبی پوشان تا کنون در هفت دوره با تیم های عربستانی همگروه بوده و ۱۴ دیدار را برابر آنها برگزار کرده اند. از این تعداد بازی، استقلال ۱۳ بار در مرحله گروهی با نمایندگان کشور عربستان مصاف داشته و تنها یک بازی در مرحله یک هشتم را برابر الشباب عربستان بازی کرد و شکست خورد.
استقلال تا کنون با تیم های الهلال، الاتحاد، الشباب، التعاون، النصر و الاهلی از کشور عربستان بازی کرده است. آبی پوشان در مصاف با تیم های عربستانی تنها یک بار به تساوی رسیده اند. استقلال در تمامی دیدارهایی که در خانه حریفان عربستانی به میدان رفته، در باز کردن دروازه میزبان موفق بوده و هیچ گاه بدون گل زده میدان را ترک نکرده است. ۷ شکست، ۶ پیروزی و یک مساوی حاصل کار استقلال در مصاف با تیم های عربستانی بوده است. در دیدار روز سه شنبه، استقلال به حکم قرعه میزبان بازی است؛ آبی پوشان پایتخت در ۷ بازی که میزبان تیم های عربستانی بودند، ۳ مقابل این تیم به برتری دست یافته و دو بار هم مغلوب شدند.

برچسب‌ها: استقلال تهران الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

83 Güneyazerbaycan1396/11/27

Ar Jr: چه تیتر مزخرفی! مدیرها : چرا این چنین خبرهای با تیتر مزخرف و عوام فریبی رو تأیید می کنید؟

28 بهمن (00:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi