خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

کوپنهاگن 1-4 اتلتیکو مادرید؛ تحقیر دانمارکی ها در خانه

کوپنهاگن 1-4 اتلتیکو مادرید؛ تحقیر دانمارکی ها در خانه
صعود غیر رسمی به یک هشتم ، تیم سیمئونه در شب برفی کوپنهاگن، ابتدا از میزبانشان عقب افتادند اما با ارائه یک نمایش منسجم، چهار گل زدند تا تکلیف صعود را به میزان زیادی مشخص کرده باشند.

تیم‌های کوپنهاگن و اتلتیکو مادرید از ساعت 23:35 به مصاف هم رفتند که در پایان میهمان به پیروزی رسید.

مشخصات بازی
روز و تاریخ: پنج شنبه، 26 بهمن 1396 برابر با 15 فوریه 2018

تورنمنت: فصل 2017/18 لیگ اروپا - دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا

گلزنان و دقایق: فیشر (15) برای کوپنهاگن/ سائول (21)، گامیرو (37)،گریزمان (71)، ویتولو (77) برای اتلتیکو مادرید

گزارش بازی
دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب اصلی - کوپنهاگن - اتلتیکو مادرید - لیگ اروپا

بازی را اتلتیکو بهتر شروع کرد و در فرصت شانس زدن گل اول را توسط گریزمان داشت که این بازیکن هر دو را از دست داد. یکی با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت و تک به تک را هم به دست دروازه بن کوبید. نتیجه این شد که اتلتیکو گل اول را دریافت کرد. با این حال، طولی نکشید که اتلتیکو روی یک ارسال توسط سائول نیگز به گل رسید. اتلتیکو شخصیتش را نشان داد و پس از به دست گرفتن بازی و البته از دست دادن چند فرصت نسبتا خوب، گل دوم را هم زد. این بار گامیرو در نقش گلزن ظاهر شد. گلی که در دقایق باقی مانده این نیمه پاسخی نداشت.

فیشر - سائول نیگز - کوپنهاگن - اتلتیکو مادرید - لیگ اروپا

نیمه دوم را هم اتلتیکو بهتر شروع کرد و در اولین موقعیت روی شوت گامیرو خطرناک ظاهر شد. بازی کاملا در اختیار اتلتیکو بود. کوپنهاگن علی‌رغم شور و شوق هوادارانش، زور لازم برای تحت فشار گذاشتن میهمان قدرتمندش را نداشت تا تیم سیمئونه در دقیقه 71 توسط گریزمان به گل سوم هم دست پیدا کند. کوپنهاگن از هم پاشیده نشان می‌داد و در این بین عملکرد ضعیف دروازه‌بان، گل چهارم را هم برای اتلتی به ارمغان آورد. ویتولو هم گل زد. پس از این گل اتلتیکو کمی عقب کشید و همین باعث شد تا آستانه خوردن گل دوم هم پیش برود که البته ضربه سر مدافع پیش تاخته کوپنهاگن با برخورد به تیرک عمودی به زمین برگشت. بازی با همان نتیجه 4-1 به پایان رسید.

شرح گل‌ها
کوپنهاگن 1-0 اتلتیکو مادرید | فیشر (15) | حرکت از سمت راست اتلتی شروع شد. با یک حرکت ترکیبی خوانفران محو شد تا با ارسالی به درون محوطه و در شلوغی توپ به فیشر برسد و او هم با یک پشت پا دروازه را باز کند.

کوپنهاگن 1-1 اتلتیکو مادرید | سائول نیگز (21) | کرنر کوتاه کار شد تا توپ در گوشه زمین به گریزمان برسد و ارسال دقیق و مواج او را سائول با حضوری به موقع در محوطه جریمه با یک ضربه سر به گل تبدیل کند.

کوپنهاگن 1-2 اتلتیکو مادرید | کوین گامیرو (37) | حرکت خوب از لوکاس هرناندز در سمت چپ با یک و دو با گریزمان و رسیدن توپ به دفاع فرانسوی در محوطه جریمه با پاس رو به عقب او برای گامیرو همراه شد تا او هم دروازه را به راحتی باز کند.

کوپنهاگن 1-3 اتلتیکو مادرید | گریزمان (71) | باز هم حرکت از سمت چپ و توپی که به کاراسکو رسید تا او با یک پاس عمقی، گریزمان را تک به تک کند. شوت آرام آنتوان نیز از بین پاهای دروازه بان به گل سوم تبدیل شد.

کوپنهاگن 1-4 اتلتیکو مادرید | ویتولو (77) | اشتباه مدافعان کوپنهاگن در دفاع توپ، باعث شد تا توپ پس از برخورد به پای توماس به ویتولو برسد و او هم پس از جا گذاشتن مدافع حریف و یک شوت نه چندان دقیق و محکم به کمک دروازه بان گلزنی کند.

برچسب‌ها: دانمارک کوپنهاگن یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا اسپانیا اتلتیکو مادرید فوتبال صعود گریزمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

249 پرسپولیس‌‌‌1396/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi