خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,557

امتحان سخت مدافعان و دروازه بان تراکتور مقابل الغرافه

امتحان سخت مدافعان و دروازه بان تراکتور مقابل الغرافه
به گزارش تابناک تبریز، در دیدار اول آسیایی تراکتور سازی ضعف چندانی در سیستم دفاعی این تیم مشاهده نشد و به جز دریافت گل که بیشتر آلمیا در آن مقصر بود؛ در دقایق دیگر تیم تراکتور با هدایت ساغلام توانست از تاکتیک های دفاعی خوبی بهره بگیرد.
تراکتورسازی در دومین بازی اش در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل الغرافه قطر قراربگیرد. سرخپوشان تبریزی در حالی میهمان الغرافه در دوحه خواهند بود که این تیم قطری به تازگی وسلی اسنایدر ستاره نامدار هلندی و مهدی طارمی را به خدمت گرفته و حساب ویژه ای روی این دو بازیکن باز کرده است.
با توجه به توانایی های فنی مهدی طارمی و اسنایدر به نظر می رسد هفته آینده بازیکنان و به خصوص خط دفاعی تراکتورسازی کار سختی مقابل این زوج هجومی الغرافه خواهند داشت. علاوه بر توانایی های غیر قابل انکار ستاره هلندی، طارمی نیز با توجه به اینکه مقابل یک تیم ایرانی بازی می کند، انگیزه بسیار زیادی خواهد داشت.

برچسب‌ها: تراکتور سازی لیگ قهرمانان اسیا بازی دوم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

102 پانترپارس1396/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi