خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

رکوردی که لیونل مسی هرگز به آن نخواهد رسید!

رکوردی که لیونل مسی هرگز به آن نخواهد رسید!
به گزارش ورزش 11، رقابت بی پایان دو ابر ستاره فوتبال جهان، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در هر زمینه ای پایان ندارد. از سال 2009 که رونالدو به مادرید آمد همواره این دو بازیکن در تمام حرکات داخل و خارج از زمین با یکدیگر قیاس می شدند. اما در این فصل با اوج گیری مجدد بارسلونا و لئو مسی و افت همزمان رقیب دیرینه، اعجوبه آرژانتینی در وضعیت کاملا متفاوتی به سر می برد.

تقریبا دو جام داخلی برای بلوگرانا ها قطعی شده است و تنها لیگ قهرمانان اروپا مسابقاتی است که هر دو تیم در وضعیت مشابه ای به سر می برند. این نشان می دهد که بخت لئو مسی در پایان سال بعد برای بردن توپ طلای ششم بیشتر از رونالدو است اما یکی از نقاط ضعف کارنامه لیونل مسی که در برابر رونالدو کاملا به چشم می آید عدم وجود هت تریک کامل است.

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

پرفکت هتریک یا هتریک کامل زمانی رخ می دهد که یک بازیکن با هر دو پا + ضربه سر گلزنی کند. اتفاقی که برای سوپر استار پرتغالی کهکشانی ها روز شنبه در جریان پیروزی 5-2 مقابل رئال سوسیه داد رخ داد. اما این اولین آنها برای رونالدو نبوده است زیرا پیش از این نیز CR7 در برابر تیم هایی چون وایکانو، سویا، والنسیا و ... آن را به نمایش گذاشته بود. اما نکته عجیب در این مورد عدم ثبت حتی 1 مورد برای شماره 10 بارسلونا است.

مسی در تعداد هت تریک نیز از همتای پرتغالی عقب است. در 405 دیدار مسی 28 بازی را با به ثمر رساندن 3 گل در یک دیدار به پایان برده است در سوی مقابل رونالدو در 283 دیدار 33 مرتبه موفق به این کار شده است که از این 33 دفعه 8 تای آنها با ضربه پای راست+پای چپ+ضربه سر بوده است. شاید مهمترین دلیل آن را می توان وضعیت فیزیکی مسی دانست که کمتر پیش می آید با ضربه سر دروازه رقبا را باز کند. شاید مهمترین گل او در فینال سال 2009 لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر یونایتد باشد که موفق شد با ضربه سر دروازه ادوین ون در سار 1.95 سانتیمتری را باز کند.

اما برای ابر ستاره باشگاه رئال مادرید معروفترین آن را می توان به دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 دانست که رونالدو سه بار دروازه مانوئل نویر را باز کرد تا تیمش با حذف بایرن مونیخ به فینال رقابتها راه یابد. با توجه به سبک بازی این دو بسیار بعید به نظر می رسد لئو مسی در این زمینه برابر رونالدو حرفی برای گفتن داشته باشد.

برچسب‌ها: رونالدو مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 0

383 Fifa 181396/11/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi