خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

بارسلونا به لیونل مسی مدیون است!

بارسلونا به لیونل مسی مدیون است!
به گزارش ورزش 11، قابل باور چه باشد یا نباشد باید به لیونل مسی عادت کنیم! باید به کارهای خارق العاده و فرا انسانی او در تاریخ فوتبال جهان افتخار کنیم و او را به عنوان یک مفسر حقیقی فوتبال و یک فلسفه دان مورد ستایش قرار بدهیم.

فراتر از مبحث های رقابتی باید نگاه کرد، نمی توان در ارقامی که لیونل مسی و همچنین همتای پرتغالی اش کریستیانو رونالدو به جای می گذراند مسائل را به بارسلونا و رئال مادرید ربط داد، آنها خود یک تیم هستند که از پرچم باشگاه طرف قرارداد خود حمایت می کنند!

رئال مادرید بی کریستیانو رونالدو و بارسلونا لیونل مسی را تصور کنید! آنها حتی برای هواداران خود دیگر جذابیت گذشته را شاید نداشته باشند، چرا که اسطوره های خود را دیگر نخواهند دید! ناین مسئله را امروز نمی توانیم درک کنیم! باید زمان با سرعت سپری شود و به آن نقطه زمانی رسیده باشیم تا به این احساس دست پیدا کنیم!

می توانیم امروز شادمان باشیم از اینکه افسانه ها را به چشم خود می بینیم و می توانیم ناقل این رمز و راز ها برای آیندگان باشیم، نه اینکه تنها چند خط را در کتاب بخوانیم به عنوان یک رکورد از آن یاد کنیم، چرا که در این صورت به فرد مذکور ظلم کرده اید!

کسانی که پله یا مارادونا را ندیده اند چگونه می توانند درک کنند آنها دنیای فوتبال را در مشت خود گرفته بودند؟ آیا آمار و ارقام بی آنکه چشمان ما خود دیده باشد می تواند احساس باور پذیری را به ما بدهد؟ به گذشتگانمان رجوع کنیم! شنیدن کی بود مانند دیدن؟

لیونل مسی امروز به نقطه ای رسیده است که باید او را مالک نیوکمپ بنامیم! اصلا شاید بارسلونا تصمیم بگیرد نام او را برای پرچم خود خالکوبی کند تا یادش نرود چه افسانه ای را در خود دیده است!

لیونل مسی
لیونل مسی

امروز ابر ستاره آرژانتینی توانسته رکوردی را از خود به جای بگذارد که هیچ ستاره ای در تاریخ این باشگاه نتوانسته به آن دست پیدا کند و شاید هم دیگر دست پیدا ننماید! چرا که لئو مسی توانسته است به تنهایی روی 10.2% از 4000 گل بارسلونا در نیوکمپ تاثیر گذار باشد، بهتر بگوییم او توانسته یک تنه توانسته برای تیمش یازده نفر باشد و سامورایی زمانه کاتالان ها لقب بگیرد!

او 308 گل زده و 182 پاس گل داده است، یعنی رکورد حداقل 3 فصل 23 بازیکن روی هم رفته برای بارسلونا در اوج آمادگی! این صرفه جویی در زمان را بارتومئو چگونه می تواند قدر دان باشد؟ چرا که مسی 3 سال آنها را از زمان جاری دنیای فوتبال به جلو فرستاده است تا حتی آنها از زمان نیز پیشی بگیرند!

برچسب‌ها: مسی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

72 Fifa 181396/11/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi