خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

گاهی اوقات در فوتبال عدالت اجرا نمی شود!

گاهی اوقات در فوتبال عدالت اجرا نمی شود!
سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن با شکست مقابل لیون گفت‌: بر این باور هستم که تساوی نتیجه‌ عادلانه‌ای برای چنین بازی بود اما گاهی اوقات در فوتبالی چنین اتفاقاتی پیش می‌آید و عدالت در آن اجرا نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ فرانسه پاری ‌سن‌ ژرمن به مصاف لیون رفت و با نتیجه ‌دو بر یک تن به شکست داد ما این تیم هم‌چنان با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

اونای امری تیمش را شایسته شکست در این دیدار نمی‌داند. سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: عدالت فوتبالی اجرا نشد. براین باور هستم که تساوی نتیجه‌ عادلانه‌ای برای چنین بازی بود اما گاهی اوقات در فوتبالی چنین اتفاقاتی پیش می‌آید و عدالت در آن اجرا نمی‌شود.

اونای امری و عدالت در فوتبال

او ادامه‌ داد: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و این دیدار هر چیزی داشت. در بعضی از دقایق بازی لیون بهتر از ما بازی کرد و روی دروازه‌ مشکل‌ساز ظاهر شدند. در کل بازی خوبی بود اما از نتیجه‌ راضی نیستم.

اخراج دنی آلوس برنامه‌های ما را به هم ریخت

امری در پایان سخنانش گفت‌: بازی کردن با ۱۰ نفر سخت است. اخراج دنی آلوس برنامه‌های ما را به هم ریخت. اگر یک یار کم‌تر نداشتیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم. بعد از این که بازی یک بر یک بود می‌توانستیم گل پیروزی را به ثمر رسانیم اما از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم.

برچسب‌ها: پاریس نیوز امپراطوری ژرمن دنی آلوز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

117 استقلال(تهران)1396/11/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi