خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

آردا توران، هافبک بارسلونا راهی باشگاه باشاک‌شهیر ترکیه شد.

آردا توران، هافبک بارسلونا راهی باشگاه باشاک‌شهیر ترکیه شد.
آردا توران که در سال 2015 از اتلتیکو به بارسا پیوسته بود، هیچگاه نتوانست به سطحی که در اتلتیکو در آن توپ می‌زد نزدیک شود و در نهایت پس از گذشت 3 سال، بارسا را ترک کرد.
او در بارسا از پردرآمدترین ها بود و باشگاه نیز با فروش او موافق بود زیرا دست آنها در پرداخت حقوق دیگر بازیکنان و جذب بازیکنان جدید بازتر خواهد شد. توئیتر باشگاه باشاک‌شهیر با انتشار ویدیویی از آردا، به او خوش آمدگویی گفت و حضور او در این تیم را تایید کرد.
در حالی که دو سال و نیم از قرارداد توران با بارسا باقی مانده، قرارداد جدید او با باشاک‌شهیر به صورت قرضی و به مدت دو سال و نیم خواهد بود.با این حال بندی در قرارداد او وجود دارد که بارسا در صورت تمایل می‌تواند توران را به نوکمپ برگرداند.
در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده:" دو تیم بارسلونا و استانبول باشاک‌شهیر، به توافق رسیدند که توران به صورت قرضی، باقیمانده قراردادش را در این تیم سپری کند."

برچسب‌ها: آردا توران بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

455 Turkish Girl1396/10/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi