خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,173

با اثبات تخلف طارمی تراکتورسازی قهرمان است 0-0

با اثبات تخلف طارمی تراکتورسازی قهرمان است 0-0
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى با اشاره به موضوعات مطرح شده در برنامه ٩٠، گفت: باشگاه تراکتورسازى با توجه به حساسیت موضوع پیگیرى هاى قانونى خود را آغاز کرده است.

به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، کاظم محمودى در مورد موضوعات مطرح شده در برنامه ۹۰، گفت: شنیدن بعضى از مسائل در فوتبال ما واقعا تاسف برانگیز و باور نکردنى است. میلیون‌ها جوان در ایران علاقمند به فوتبال هستند و همه اخبار را با دقت دنبال مى‌کنند. وقتى به همین سادگى در فوتبال حرفه اى حرف از دروغ و تبانى و جعل زده مى‌شود چه الگویى به جامعه جوانمان مى‌دهیم؟‌ از طرفى چه کسى پاسخگوى آسیب‌هاى ناشى از تخریب وجهه فوتبال ایران در عرصه‌هاى بین المللى است؟

سرپرست تراکتورسازى افزود: با توجه به قانون که صراحتا نتیجه مسابقات بر مبناى مدارک جعلى و غیر واقعى تغییر مى‌کند ما در حال پیگیرى دقیق موضوع از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم. اگر این اتفاق بیافتد با توجه به نتایج فصل گذشته، تراکتورسازى قهرمان محسوب مى‌شود. از سوى دیگر انصافا طارمى یکى از ارکان و مهمترین عناصر قهرمانى پرسپولیس بوده در حالى که به واقع اصلا حق حضور در بازى‌ها را نداشته و این عادلانه نیست. به همین منظور موضوع را از طریق وکلاى باشگاه با جدیت پیگیرى مى‌کنیم و اجازه نمى‌دهیم حقمان در این مسئله پایمال شود.

این در حالی است که طبق آیین نامه انضباطی مرجع قانونی یعنی سازمان لیگ کارت بازی این بازیکن را صادر کرده و امکان تغییر نتایج وجود ندارد. آن هم در حالی که در نیم فصل لیگ شانزدهم خود باشگاه تراکتورسازی از سه بازیکن غیرمجاز به نام های نوراللهی ، عالیشاه و بیگ زاده استفاده و بدون اینکه نتایج تغییر کند متوجه شد از نقل و انتقالات محروم بوده و استفاده از آنان غیرمجاز بوده است.

برچسب‌ها: تراکتور سازی قهرمان لیگ برتر طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

123 Special Girl1396/11/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi