خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پارس جنوبی جم
اتحاد پارس جنوبی جم
55
185

پارس جنوبی همچنان بدون بازیکن ملی

پارس جنوبی همچنان بدون بازیکن ملی
به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم که در نخستین سال حضورش در لیگ برتر نتایج غیر منتظره‌ای گرفته و در حال حاضر رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است، از ابتدای فصل تا اردوی اخیر تیم ملی بازیکن ملی‌پوشی نداشت؛ اما امیدوار بود با حفظ روند حضورش در جمع مدعیان به این مهم برسد.

با وجود اینکه مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی چندی پیش عنوان کرده بود برای دعوت از بازیکنان ملی‌پوش تیمش با کارلوس کی‌روش صحبت می‌کند، اما به نظر می‌رسد هنوز این اتفاق رخ نداده و جمی‌ها همچنان نماینده‌ای در تیم ملی ندارند.

بنابر اعلام سایت فدراسیون فوتبال ایران، فولاد خوزستان و سپاهان هر یک دو ملی‌پوش دارند؛ ولی پارس جنوبی و سیاه جامگان نیز که بازی‌هایشان در هفته هجدهم روز گذشته برگزار شد، بازیکنی در تیم ملی ندارند که غیبت بازیکنی از جمی‌ها در این بین جلب توجه می‌کند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران پارس جنوبی جم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

83 Busherfc1396/10/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi