خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

کمک مربی بوش دلیل بحران ورزشی را توجیح کرد

کمک مربی بوش دلیل بحران ورزشی را توجیح کرد
کانون هواداران ایرانی باشگاه بروسیا دورتموند – به نقل از روزنامه بیلد، هِنری کروتسِن که تا اوایل ماه دسامبر کمک مربی بوش در باشگاه بروسیا دورتموند بود، در مصاحبه ای با رسانه هلندی “Tubantia” در مورد چگونگی شکل گرفتن بحران ورزشی در دورتموند را توضیح داد.

کروتسِن در این مصاحبه یکی از بازیکنان دورتموند را بخصوص مورد انتقاد قرارداد و گفت:

“من از سوکراتیس انتظار بیشتری داشتم. او کاپیتان دوم تیم بود و باید کیفیت در رهبری تیم از خود نشان میداد. درعوض این، او ما را تنها گذاشت.”



منظور او این بود که بحران اصلی از زمانی شروع شد که پیشچک مصدوم شد. او در این مورد چنین بیان کرد:

“با اینکه شاید این حرفم عجیب باشد، باید بگویم که افت تیم از زمان مصدومیت پیشچک شروع شد. او به بقیه بازیکنان اشتیاق در بازی نشان میداد و تشویقشان میکرد و یکباره بدلیل مصدومیت در دسترس نبود. پس از آن سوکراتیس میبایستی تیم را هدایت میکرد تا به این بحران نخورد.”

کمک مربی بوش در ادامه انتقادات خود از تیم کفت:

“دروازه بان ها و همچنین بازیکنان خط دفاع تمایل داشتند که بیشتر در عقب اطمینان در بازی داشته باشند. هافبک ها و بازیکنان خط حمله از سبک بازی ما راضی بودند و همواره علاقه داشتند به سمت جلو هجوم ببرند. ما ۲۷ بازیکن در کادر تیم داشتیم و این تعداد بسیار زیاد بود. ما یازده بازیکن به زمین می فرستادیم و بقیه تقریبا ناراضی بودند. نا آرامشی افزایش پیدا کرد و در نتیجه دسته بندی در تیم بوجود آمد.”



با این وجود اخراج از باشگاه برای کروتسِن غافلگیر کننده نبود و در این باره توضیح داد:

“نتایج خوب کمتر دیده میشد. اکثریت تیم مایل بودند که ما بمانیم اما زمانی خواهد رسید که کاسه صبر لبریز میشود. پس از شش بازی بدون پیروزی، انتظار این را داشتم که اخراج شویم، اما سران باشگاه همچنان دست از حمایت ما برنداشتند. آنها نیز از این بابت که موفق نشدیم از این بحران خارج شویم، مایوس بودند.”

برچسب‌ها: کمک مربی دلیل بحران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

154 ﷼esteghlal﷼1396/10/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi