خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

جزییات تصمیم تمدید قرارداد با رویس

جزییات تصمیم تمدید قرارداد با رویس
کانون هواداران ایرانی باشگاه بروسیا دورتموند – به نقل از روزنامه ” Welt”، میشائیل تسورک امیدوار است با مارکو رویس که در حال حاضر خود را برای بازگشت به تیم آماده میکند، تمدید قرارداد کند. تسورک به رویس امید حضور در جام جهانی میدهد.

باشگاه بروسیا دورتموند در حال مذاکره با رویس برای تمدید قرارداد میباشد. میشائیل تسورک مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند در مصاحبه با روزنامه “Welt” در این مورد توضیح داد:

“مارکو فردی از خانواده ماست. من علاقه بسیاری دارم که او را درازمدت در پیراهن دورتموند ببینم.”



قرارداد مارکو رویس تا سال ۲۰۱۹ ادامه دارد. در گذشته حدس وگمان زیادی زده میشد که او تصمیم به خداحافظی دارد. رویس پس از بهبودی بعد از مصدومیتی که در فینال جام حذفی گریبان گیرش شد، بطور فشرده برای بازگشت به میدان، فعالیت بدنی میکند. درصورتی که شرایط خوب پیش برود، او با تیم عازم اردوی تدارکاتی خواهد شد.

رویس تصمیم دارد که هرچه زودتر در میدان حاضر شود تا بتواند به موقع با تیم ملی آلمان عازم رقابتهای جام جهانی روسیه شود. میشائیل تسورک در این مورد اظهار کرد:

” این قابل درک است که رویس میخواهد هرچه زودتر بازی کند‌. بخصوص برای اینکه او جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملیتهای اروپای سال ۲۰۱۶ را به دلیل مصدومیت از دست داد. اما او اکنون وقت به اندازه کافی دارد که به فرم ایده آل خود برگردد.”

برچسب‌ها: رویس قرارداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

217 ﷼esteghlal﷼1396/10/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi