خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

منچستر یونایتد 2 - 0 اورتون (شیاطین سرخ بالاخره پیروز شدند)

منچستر یونایتد 2 - 0 اورتون (شیاطین سرخ بالاخره پیروز شدند)
منچستریونایتد موفق شد با 2 گل مارسیال و لینگارد اورتون را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد بعد از 3 هفته ناکامی در کسب پیروزی، موفق شد با 2 گل اورتون را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی دوباره در رتبه دول جدول قرار بگیرد. در 20 دقیقه ابتدایی بازی هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. نیاسه می توانست زننده گل اول بازی لقب بگیرد اما پوشش خوب مارکوس روخو اجازه باز شدن دروازه شیاطین سرخ را نداد.

در ادامه اورتون تلاش خود را برای گلزنی ادامه و در دقیقه 35 دفع توپ نامناسب دخیا باعث شد اما ضربه دیویس در موقعیت خوبی توسط یونایتدها برگشت داده شد. یک دقیقه بعد پوگبا روی دروازه اورتون موقعیت خوبی به دست آورد اما این بار اورتون با خوش شانسی دروازه خود را بسته نگه داشت.

در اواخر نیمه اول لینگارد در مقابل دروازه اورتون صاحب فرصت شد اما خروج مناسب پیکفورد مانع گلزنی شیاطین سرخ شد تا نیمه اول بدون خلق موقعیت خیلی خطرناکی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع 45 دقیقه دوم دامنه حملات یونایتد گسترده تر شد و در دقیقه 47 ضربه ماتا می توانست قفل دروازه اورتون را بگشاید اما پیکفورد مانع شد. 4 دقیقه بعد بهترین بخت تیم مهمان با ضربه خوان ماتا ایجاد شد اما شوت این هافبک اسپانیایی به دیرک دروازه اورتون برخورد کرد.

اما در دقیقه 58 یونایتد بالاخره به گل رسید. ضدحمله این تیم باعث صاحب توپ شدن مارسیال شد تا این مهاجم فرانسوی با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زننده گل اول تیمش لقب بگیرد.

در دقیقه 65 منچستر می توانست اختلاف را 2 برابر کند اما پوگبا در استفاده از پاس خوب مارسیال ناکام بود و ضربه او راهی به دروازه نیافت. اما حملات یونایتد در دقیقه 81 به گل دوم انجامید.

پوگبا با پاس تماشایی لینگارد را صاحب موقعیت کرد تا این مهاجم جوان و انگلیسی اوج گرفته با ضربه ای دقیق و دیدنی از پشت محوطه گل دوم یونایتد را به ثمر برساند. در ادامه جریان بازی آرام شد و هیچیک از 2 تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر خلق کنند تا نهایتا یونایتد اولین بازی سال جدید را با پیروزی پشت سر گذارد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد اورتون رونی مارسیال لینگارد مورینیو شیاطین سرخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

355 منچـستر یونایتد1396/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi