خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

پیش بازی منچستریونایتد _ ساوتهمپتون

پیش بازی منچستریونایتد _ ساوتهمپتون
ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر، میزبان دیدار امروز منچستریونایتد و ساوتهمپتون خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو پس از دو هفته ناکامی در کسب سه امتیاز، امروز به دنبال کسب سه امتیاز بازی خواهند بود. شیاطین سرخ با 43 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته اند و 15 امتیاز با صدرنشین و 1 امتیاز با تیم سوم فاصله دارند. بدین ترتیب لغزش در دیدار امروزشان می‌تواند باعث از دست رفتن رده دوم شود. مورینیو و تیمش هر چند که اعلام کرده اند که برای قهرمانی خواهند جنگید؛ ولی به خوبی می‌دانند که جبران این اختلاف امتیاز کاری بسیار سخت و تقریبا غیرممکن خواهد بود. یونایتد در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد.

در آن سو، ساوتهمپتون با 19 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است و در 6 بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده است. از همین رو انتظارها بر این اساس است که شاگردان مورینیو در این دیدار به پیروزی برسند و 3 امتیاز را کسب کنند؛ ولی ساوتهمپتون همواره حریف خطرناکی برای آنها بوده است. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای یونایتد، 1 تساوی و 1 پیروزی برای ساوتهمپتون به دست آمده است.

مایکل کریک، بایی، فلینی، والنسیا و اسمالینگ به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند و حضور دارمیان و مارسیال در هاله ای از ابهام قرار دارد. در آن سو نیز سوارس، برتراند و آستین به علت مصدومیت نمی‌توانند سینتز را همراهی کنند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد ساوتهمپتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

73 منچـستر یونایتد1396/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi