خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

دلیل وسواس سپاهان در جذب بازیکنان جدید

دلیل وسواس سپاهان در جذب بازیکنان جدید
به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته سپاهان سه بازیکن خارجی جذب کرد که با توجه به نتایج این تیم خریدهای موفقی برای این تیم به شمار نمی روند. پدرو هنریکه که برای تقویت بخش تهاجمی تیم آمده بود در نیم فصل از این تیم جدا شد و لی اولیویرا هم که چندی پیش قراردادش را فسخ کرد، طی دوران حضورش با انتقادات زیادی مواجه بود. تنها خارجی قابل قبول سپاهان در فصل گذشته موسی کولیبالی بود که البته کرانچار اعتقادی به شیوه فوتبال او نداشت و در پایان فصل بار دیگر به استقلال خوزستان بازگشت.

سناریوی فصل گذشته در لیگ هفدهم به شکلی مایوس کننده تر برای طلایی پوشان تکرار شد. ژایرو رودریگوئز، رافائل کریولارو و مروان حسین سه بازیکن خارجی جدید سپاهان بودند که برای رفع نقاط ضعف تیم به سپاهان آمدند، اما نمایش آنها حداقل تا پایان نیم فصل ناامید کننده بوده است. ژایرو که خیلی زود به سرنوشت پدرو هنریکه مبتلا شد و ایران را ترک کرد، اما دو بازیکن دیگر با شانس مجدد از سوی کرانچار مواجه شدند و یک نیم فصل فرصت دارند تا نشان دهند خرید آنها بیهوده نبوده است.

سپاهان در نیم فصل در پست دروزاه بان و پلی میکر به شدت به دنبال جذب گزینه های مورد نظر زلاتکو کرانچار است، اما مدیران باشگاه که تجربه های ناموفقی به خصوص طی 2 سال اخیر تجربه کرده اند، با وسواس بسیاری پیگیر شرایط بازیکنان مورد نظر هستند تا مانند گذشته باز هم ضررهای مالی و عدم نتیجه گیری گریبان تیمشان را نگیرد و باز هم مانند روزهای اوج سپاهان بتوانند بازیکنانی را به فوتبال ایران بیاورند که نمایش های آنها توجیه پذیر باشد.

برچسب‌ها: سپاهان نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

138 Arsenal771396/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi