خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,712

هیچ نقشی در اخراج اسپانیا از جام جهانی ندارم

هیچ نقشی در اخراج اسپانیا از جام جهانی ندارم
آنخل ویار، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا هرگونه نقشش در تهدید فیفا علیه اسپانیا مبنی بر اخراج این کشور از جام جهانی را رد کرد.
جمعه گذشته ال پائیس فاش ساخت که فیفا به فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد دخالت دولت در انتخابات ریاست این فدراسیون هشدار داده و تهدید کرده است که در صورت اثبات این موضوع، اسپانیا از جام جهانی کنار گذاشته خواهد شد.

مارکا نیز در همین رابطه ادعا کرد که شکایتی از سوی آنخل ویار به فیفا باعث فاش شدن این موضوع شده است.
ویار، چند ماه پیش به اتهام پولشویی و فساد مالی از ریاست فدراسیون تعلیق شد و مدتی را نیز در زندان گذراند. او که به تازگی از بند رها شده، در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود پس از آزادی از زندان گفت:« جمعه، اخباری در مورد دخالت من در تهدید فیفا علیه اسپانیا منتشر شد و می گویند که من سعی در اخراج اسپانیا از جام جهانی دارم که همه آنها را تکذیب می کنم. نه من، نه رئیس فعلی و نه هیچکس از داخل فدراسیون، نقشی در این موضوع نداریم.

باید اعتراف کنم که تهدید فیفا کاملا جدی است و فدراسیون فوتبال اسپانیا در شرایط ناگواری قرار دارد؛ چون بیانیه فیفا بر اساس بند 14 اساسنامه تنظیم شده و همه فدراسیون ها ملزم به رعایت آن هستند.
در حال حاضر دخالت شورای عالی ورزش در امور فدراسیون فوتبال، تنها دلیلی است که ممکن است منجر به عملی شدن تهدید فیفا و اخراج اسپانیا از جام جهانی شود. قوانین فیفا واضح هستند و این ارگان هر گونه دخالت دولت در قوانینش را نمی پذیرد. این هشدار جدی است و امیدوارم درک درستی از این قضیه بشود.»

ویار افزود:« باید این سوال را مطرح کنم که چرا کشورهایی چون آلمان، فرانسه و ... چنین تهدیدهای را دریافت نمی کنند. پاسخ روشن است چرا که سیاسیون و قدرتمندان دولتی در آن کشورها به استقلال فدراسیون فوتبال احترام می گذارند و در اموری که به آنها ارتباط ندارد ،دخالت نمی کنند.»
ویار در انتها تاکید کرد که بی گناه است و اتهامات وارد شده به او همگی بی اساس هستند. او اطمینان داد که به زندان باز نخواهد گشت.

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا جام جهانی2018 روسیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

147 Red Devyls1396/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi