خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

یک قدم تا گذر رئال از رکورد تیم ملی برزیل

یک قدم تا گذر رئال از رکورد تیم ملی برزیل
رئال امشب از ساعت 20.30 در ابوظبی به مصاف گرمیو در فینال جام جهانی باشگاه ها خواهد رفت.

کهکشانی ها در نیمه نهایی به زحمت از سد الجزیره گذشتند و گرمیو نیز در وقت های اضافه توانست با یک گل از سد پاچوکای مکزیک عبور کند.

رئال تاکنون سه عنوان قهرمانی جام بین قاره ای و دو قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را در کارنامه دارد و از این حیث پرافتخارترین تیم محسوب می شود. میلان با 4 قهرمانی پس از رئال قرار دارد.

این هشتمین فینال رئال در جام بین قاره ای و جام جهانی باشگاه ها محسوب می شود و از این حیث نیز بی رقیب است. در جام جهانی باشگاه ها رئال سومین فینال خود را تجربه می کند و با بارسا برابری خواهد کرد.

رئال در صورت برتری بر گرمیو به پنجمین جام خود در سال 2017 دست پیدا خواهد کرد که در تاریخ باشگاه یک رکورد به حساب می آید.

از سال 1960 تا 2004 جام بین قاره ای برگزار می شد و در 12 سال اخیر نیز شاهد فرمت جدید این تورنمنت با نام جام جهانی باشگاه ها بوده ایم. تاکنون 30 قهرمانی به تیم های اروپایی رسیده و 26 قهرمانی نیز به تیم های آمریکای جنوبی اما جالب اینکه در 10 سال اخیر، 9 بار تیم های اروپایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده اند.

در سطح ملی این تیم برزیل است که 5 بار فاتح جام جهانی شده و رئال در سطح باشگاهی 5 بار این عنوان را کسب کرده است. تنها یک پیروزی بر گرمیو، رئال را از برزیل پیش می اندازد.

برچسب‌ها: رئال مادرید باشگاه های جهان برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

173 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi