خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

اشتباه مرگبار رضائیان و شکست اوستنده

اشتباه مرگبار رضائیان و شکست اوستنده
بعد از شکست تلخ خانگی 1-0 برابر موسکرون که با اشتباه مرگبار رامین رضائیان مدافع ملی پوش ایرانی اوستنده رقم خورد رسانه های این کشور در بازتاب این اتفاق تصاویر اشک ریختن این بازیکن بعد از تعویض و نشستن روی نیمکت را منتشر کردند.

رامین رضائیان در دقیقه 71 این بازی قصد داشت تا با پاس رو به عقب توپ را در اختیار دروازه‌بان اوستنده قرار دهد، اما سرعت آن کافی نبود و سلیم آن را تبدیل به گل پیروزی‌بخش تیم موسکرون کرد. ملی‌پوش ایرانی پنج دقیقه پس از این اشتباه مرگبار جای خود را در ترکیب به آکپالا، مهاجم نیجریه‌ای داد تا با نشستن روی نیمکت اشک ریخته و نگران عواقب اشتباهش باشد.

سایت RTFB بلژیک با انتشار تصاویر گریه های رامین روی نیمکت اوستنده به احساساتی شدن این بازیکن ایرانی و نگرانی ها او بابت انتقادات اشاره کرد و نوشت هیچ بعید نیست دوباره رامین از برنامه های تاکتیکی سرمربی اوستنده خارج شود.

برچسب‌ها: رامین رضائیان اوستنده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

94 ساحران قلم1396/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi