خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

سورپرایز ویژه شفر برای جام حذفی چیست؟

سورپرایز ویژه شفر برای جام حذفی چیست؟
سرمربی آلمانی استقلال برای جام حذفی قصد دارد یک تغییر ویژه در ترکیب تیمش بدهد.
به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی با انتخاب شفر، سرمربی استقلال هرگز فرصت بازی کردن پیدا نکرده است و در تمام بازی ها نیمکت نشین بوده است اما در این بین هیچ اعتراضی نسبت به این موضوع نشان نداد تا خیال سرمربی تیمش را از حضور یک بازیکن حرفه ای در استقلال راحت کند.

رحمتی در این مدت با آمادگی بالا و انگیزه زیاد در تمرینات استقلال شرکت کرد تا جایی که حال نظر شفر هم در مورد او عوض شده است و او قصد دارد از کاپیتان تیمش در بازی جام حذفی استفاده کند.
در تمرین روزگذشته استقلال و در جریان فوتبال درون تیمی رحمتی در تیمی بازی کرد که به نظر به ترکیب اصلی استقلال نزدیکتر بود تا ثابت شود شفر تصمیم دارد در بازی های جام حذفی از او استفاده کند.

با این شرایط مهدی رحمتی به احتمال فراوان در بازی با ایران جوان بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دروازه بان استقلال خواهد بود و حسینی برای شروع بازی های لیگ برتر خود را آماده می کند.

این شرایطی است که در تیم های بزرگ دنیا که 2 دروازه بان خوب دارند اجرا می شود و معمولا یکی در لیگ به میدان می رود و دیگری در بازی های جام حذفی و لیگ قهرمانان از دروازه تیمش حراست می کند.

شفر با این تصمیم هم 2 دروازه بان آماده تیمش را راضی نگه می دارد و هم باعث می شود حسینی و رحمتی در اوج آمادگی و انگیزه تمرینات خود را پیگیری کنند.

برچسب‌ها: استقلال تهران جام حذفی وینفرد شفر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

67 Güneyazerbaycan1396/09/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi