خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ماتا: یونایتد فرصت سوگواری بابت باخت را ندارد

ماتا: یونایتد فرصت سوگواری بابت باخت را ندارد
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
به رسم هر هفته، خوان ماتا در روز دوشنبه وبلاگ شخصی خود را به روز رسانی کرد. این بار ماتا از شکست ۲-۱ برابر منچسترسیتی و البته قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نوشته است.

سلام بر همه

ما در حال شروع هفته شلوغ دیگری همراه با دو بازی بیشتر هستیم؛ در ماه دسامبر آتش بسی وجود ندارد. متاسفانه هفته را مطابق انتظار به پایان نرساندیم چون دربی در اولدترافورد آن گونه که ما می خواستیم، پیش نرفت. سیتی جلو افتاد، ما قبل از اتمام نیمه نخست کار را به تساوی کشاندیم ولی در نیمه دوم نتوانستیم بر گل دوم حریف فائق آییم. به تساوی نزدیک بودیم ولی توپ در فرصت های ما به گل نرفت. حقیقت این است که این بازی هم همانند بازی های دیگر سه امتیاز داشت؛ هرچند که شکست دردناکی است زیرا بازی شهرآورد بود. با دانستن این که راه درازی در پیش است، باید به راه مان ادامه دهیم. برنامه کاری، زمانی برای سوگواری در اختیارمان نمی گذارد و باید روی بازی بعد تمرکز کنیم.

این هفته دو بازی دیگر خواهیم داشت. پس فردا برابر بورنموث و یکشنبه بعد برابر وست بروم. فهرست بازی های این ماه خیلی سخت است و بنابراین مهم این است که در بهترین شرایط ممکن به سراغ هر بازی برویم. با وجود این که این ها سخت ترین هفته های فصل هستند، به نظرم از توانایی لازم برای موفقیت در آن ها برخورداریم. ما منچستریونایتد هستیم و تجربه بازی ظرف روزهای کمی را داریم. در حقیقت هفته قبل توانستیم به بازی برگردیم و با پیروزی برابر زسکا، صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان شویم. آن بهترین راه به پایان رساندن مرحله گروهی برای ما بود.

به لطف همان نتیجه، صبح امروز نگاهی به قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی خواهیم داشت که ساعت ۱۱:۰۰ به وقت لندن برگزار می شود. به شخصه حریف خاصی را مد نظر ندارم ولی فکر می کنم همین که به عنوان تیم صدرنشین در این قرعه کشی حاضر هستیم، مهم است. پس شاهد قرعه کشی خواهیم بود و سپس توجه خود را معطوف به بازی با بورنموث خواهیم کرد.

هفته خوبی داشته باشید

در آغوش می گیرم تان

خوان ماتا

برچسب‌ها: خوان ماتا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

114 ☘ آمریکـا ☘1396/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi