خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

گلر جنجالي زنان آمريکا در روياي رياست فدراسيون

گلر جنجالي زنان آمريکا در روياي رياست فدراسيون
وپ سولو، گلر افسانه اي تيم ملي آمريکا براي رياست فدراسيون فوتبال اين کشور اعلام کانديداتوري کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، انتخابات فدراسيون فوتبال آمريکا سال آينده برگزار خواهد شد . سانيل گولاني از سال 2006 رياست فدراسيون آمريکا را برعهده دارد ولي اوايل هفته گذشته اعلام کرد که در انتخابات پيش رو شرکت نخواهد کرد و رئيس جديدي بايد جانشين او شود. حالا هوپ سولو که اخيرا با متهم کردن سپ بلاتر به آزار جنسي، جنجال بسياري در دنياي فوتبال به وجود آورد، مدعي شد که قصد دارد براي انتخابات رياست فدراسيون آمريکا که سال آينده برگزار مي‌شود، شرکت کند.
او در فيس بوکش نوشت:" از وقتي يک دختر جوان بودم، تمام آنچه مي‌خواستم اين بود که در بالاترين سطح براي آمريکا فوتبال بازي کنم. مي‌خواستم جام جهاني و المپيک را ببرم. در آمريکا، ايمان به سيستم ، به مربيان، به استعداد ها و مسئولين فوتبال را از دست داده ايم. حالا بايد دوباره روي اهدافمان تمرکز کنيم.
زمان در عبور است. من در حال سفر در دور دنيا هستم تا مشکلات را بشناسم و چيزهاي جديد ياد بگيرم. با تيم‌هاي خارجي، بازيکنان و فدراسيون ها ديدار کرده ام. من با روساي فدراسيون يونايتد براي برعهده گرفتن هدايت تيم ملي آمريکا نيز صحبت هايي انجام داده ام. در اين مدت، مسئوليت سنگين رهبري را ياد گرفته ام و توانايي اين را دارم که جلوي مشکلات را بگيرم."
يکي از سخن گو‌هاي فدراسيون فوتبال آمريکا تاييد کرده که هوپ سولو براي اينکه بتواند کانديد انتخابات فدراسيون آمريکا شود، نياز به تاييد 3 نفر از راي دهندگان دارد. اين تاييديه بايد تا پيش از 12 دسامبر (4 روز ديگر) به فدراسيون ارائه شود.

برچسب‌ها: آمریکا وپ سولو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

133 استـقلال تـهران1396/09/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi