خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

پیشنهاد منچستر سیتی به مسی

پیشنهاد منچستر سیتی به مسی
اختصاصی | باشگاه منچستر سیتی انگلیس قصد دارد لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد. به گزارش ورزش 11، باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با پیشنهاد 100 میلیون یورو به اضافه دستمزد سالانه 50 میلیون یورو، لیونل مسی را به خدمت بگیرد.

این پیشنهاد به طور مستقیم توسط شیخ منصور مالک باشگاه سیتی ارائه شد و لیونل مسی تنها بازیکنی است که شیخ منصور شخصاً برای به خدمت گیری او علاقمند است. با وجود اینکه لیونل مسی به تازگی قراردادش را با بارسلونا تمدید کرده است، کاتالان ها باید این پیشنهاد را جدی بگیرند تا ماجرای نیمار مجدداً تکرار نشود.لیونل مسی که یکی از مطرح ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است، هنگام تمدید قرارداد با بلوگرانا از حضور در باشگاه بارسلونا ابراز خشنودی کرده بود و انتقال این بازیکن به تیم منچستر سیتی با وجود پیشنهاد اغوا کننده سیتیزن ها بعید به نظر می رسد.

برچسب‌ها: مسی منچسترسیتی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

372 س یونایتد1396/09/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi