خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

کاپیتان پارس: خیلی ها ما را دست کم گرفتند

کاپیتان پارس: خیلی ها ما را دست کم گرفتند
حسين پوراميني کاپيتان تيم پارس جنوبي جم مي گويد تيم براي ماندن دررده دوم جدول در نيم فصل دوم بايد تلاش بيشتري داشته باشد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، پوراميني در اين باره مي گويد: در نيم فصل نخست شناخت تيم ها نسبت به ما کم بود و خيلي ها هم ما را دست کم گرفتند و اين بود که نتايج خوبي را به ثبت رسانديم که البته دليل اصلي هدايت صحيح توسط کادر فني و تلاش بازيکنان بود. اما اکنون در آستانه دور برگشت هستيم براي ماندن در اين رده بايد بيشتر و بيشتر تلاش کنيم به اين خاطر که تيم ها از ما شناخت پيدا کرده اند و حتي با انگيزه تر مقابل ما بازي خواهند کرد و اين کار را خيلي سخت مي کند.
پور اميني در خصوص رفع مشکلات مالي تيم مي گويد: در دو فصلي که در تيم پارس جنوبي بازي مي کنم پرداختي اين تيم منظم بود و به تازگي هم پاداش ها پرداخت شده است. شايد اين فصل کمي تاخير به وجود آمده اما باشگاه نيت به پرداخت داشته اما يک سري مشکلات اداري موجب شد تا پاداش ها به موقع پرداخت نشود.
کاپيتان تيم پارس جنوبي در خصوص اينکه تيم در هفته هاي پاياني کم آورد و صدرنشيني را تقديم به پرسپوليس کرد، گفت: حضور پرسپوليس در صدر جدول از ابتدا هم قابل پيش بيني و محتمل بود و اين در حالي است که تيم هاي بزرگ و مدعي در بازي ها حاضر هستند و آن چيز که تعجب آور است حضور ما در رده دوم جدول و در سال اول حضور در ليگ برتر است. اين به خوبي به تيم هاي شهرستاني ثابت کرد در صورت خودباوري و تلاش مي توانند دست به کارهاي بزرگ بزنند.
البته که ما تلاش مي کنيم با پرسپوليس در کورس رقابت بمانيم. اين را پيش تر استقلال خوزستان به ما ثابت کرده بود. مگر اين تيم در حضورپرسپوليس قهرمان ليگ برتر نشد؟ بايد تلاش کنيم جاي خود را از پرسپوليس پس بگيريم. اگر به حضور در همين رتبه راضي باشيم رده دوم جدول را هم از دست خواهيم داد.
حسين پور اميني با توجه به اينکه به زودي ليست حضور در جام جهاني بسته مي شود آيا به حضور در ليست کي روش اميدوار است يا نه؟ ، مي گويد: قطعا همين طور است. براي من جاي خوشحالي اين است که کي روش ليگ برتر را زير نظر دارد. نمونه اش شايد اکبر ايماني هم چند وقت پيش فکر نمي کرد به تيم ملي دعوت شود اما دعوت شد و بازي کرد و خوب هم بود. من هم با همين اميد به مسير ادامه مي دهم. اگر جام جهاني نشد جام ملت ها. آنقدر به بازي خوب خود ادامه مي دهم تا روزي به تيم ملي دعوت شوم.

برچسب‌ها: پرسپولیس پارس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

95 Special Girl1396/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi