خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

مدافع سپاهان علیه سایپا شکایت کرد

مدافع سپاهان علیه سایپا شکایت کرد
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، عزت الله پورقاز در این باره می گوید: این اتفاق بر خلاف میل باطنی ام بوده و هنوز هم برای آقای درویش به عنوان مدیر عامل باشگاه سایپا احترام خاصی قایل هستم. واقعیت این است برای من که در فوتبال سعی کردم چه در تمرینات و چه در بازی ها با همه وجود برای تیم بازی کنم سخت است که این رفتارها را تحمل کنم و از حق خودم و خانواده ام بگذرم. خودتان دیدید که در بازی با پرسپولیس چگونه برای دفع توپ به هوا پریدم و خدا رحم کرد که مهره های کمر و گردنم آسیب ندیدند که اگر خدای ناکرده این اتفاق می افتاد باور کنید هیچ کس دیگر از سراغی از من نمی گرفت. همین امروز مگر کسی حال حمید رضا غفاری بازیکن تیم چوکای تالش را می پرسد؟ من برای حرفم در فوتبال ارزش قایل هستم. دیدید که با استقلال خوزستان فقط حرف زدم، در ادامه با اینکه استقلال تهران من را می خواست و علیرضا منصوریان شخصا با من تماس گرفت تا به تهران بیایم از او عذرخواهی کردم و گفتم قراردادی با استقلال خوزستان نبسته ام و تعهدی نداده ام اما از نظر اخلاقی دور از جوانمردی است حرف خود را زیر پا بگذارم. من نمی دانم چطور برخی از باشگاه ها به قراردادهای رسمی و مهر امضاء شده بی توجه هستند. بهرصورت من با واریز پولی بحساب فدراسیون فوتبال به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده ام و اگر اینجا جواب نگیرم به کنفدراسیون فوتبال آسیا و در ادامه فیفا نامه می نویسم.

پورقاز در پاسخ به این سوال که آیا توافقی با باشگاه سایپا برای دریافت حق و حقوق خود داشته با توجه به اینکه درویش به خبر شکایت او واکنش نشان داد، گفت: بله صدایم کردند و صحبتی با هم داشتیم و من حتی از بخشی از طلبم گذشتم اما خبری ندادند. این بار بابت همه آن پولی که از سایپا طلب داشتم شکایت کردم و تا ریال آخرش را می خواهم.

برچسب‌ها: سپاهان سپاهان اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

141 حجاب اسلامی1396/09/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi