خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

حمایت باشگاه سپاهان از سرمربی کروات

حمایت باشگاه سپاهان از سرمربی کروات
کسب 14 امتیاز و ایستادن در پله یازدهم جدول باعث شد تا انتقادات و فشارها روی زلاتکو کرانچار و مدیران باشگاه سپاهان بیش از پیش شود به خصوص که شکست تلخ 3-2 برابر صنعت نفت هم باعث شد تا روند خوبی که پیرمرد کروات مدام وعده آن را می داد عملی نشود.

در شرایطی که شایعات پیرامون تغییرات احتمالی روی نیمکت رهبری سپاهان حسابی محافل فوتبالی نصف جهان را تحت الشعاع خود قرار داده بود مدیران باشگاه اصفهانی دوباره به حمایت از سرمربی خود پرداخته و وعده نیم فصل دوم رویایی با کرانچار را به هواداران خود دادند تا به این ترتیب در آستانه دو بازی حساس تا نیم فصل بار را از دوش زلاتکو بردارند.

طاهری مدیرعامل سپاهان گفت:« کرانچار سرمربی ماست و مورد حمایت کامل مدیریت باشگاه قرار دارد. کارنامه کرانچار و توانایی‌های او مشخص است از همین رو مشکلات تیم رفع خواهد شد تا دوباره به روزهای اوج برگردیم. برنامه داریم در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم تا با جابجایی چند بازیکن در فهرست تیم روند بهتری در پیش بگیریم به امید خدا نتایج مورد نظر سپاهان و هوادارانش را کسب کنیم».

برچسب‌ها: کرانچار سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

138 آوارگان شهر 21396/09/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi