خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بنفیکا
اتحاد بنفیکا
48
359

ادعای آ بولا: گابریل باربوسا در ژانویه به اینتر باز می گردد

ادعای آ بولا: گابریل باربوسا در ژانویه به اینتر باز می گردد
گابریل باربوسا، مهاجم 21 ساله برزیلی ملقب به گابی گل دوران موفقی را در اینتر سپری نکرد و در روز پایانی نقل و انتقالات به بنفیکا قرض داده شد. باربوسا در مصاحبه با روزنامه آبولا در خصوص شرایط خود گفت:

فکر نمی کنم که در اینتر ناموفق بودم. برای یک بازیکن برزیلی، زدن 20 یا 30 گل در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا بسیار سخت است. وقتی بسیار جوان بودم به اینتر پیوستم و تنها 20 سال داشتم. خدا می خواست که شرایط این گونه پیش برود. من همیشه در سانتوس، اینتر، بنفیکا و برزیل، گابی گل بوده ام اما باید کار کنم و منتظر فرصت باشم. فوتبال اروپا متفاوت با برزیل است و در هر کشور اروپایی، فوتبال با کشور دیگری متفاوت است.
گابی گل ادامه داد:

حالا در پرتغال هستم که فوتبالیست ها در آن سریع تر و فعال تر هستند. باید برای استفاده از فرصتم صبور باشم. من همه تلاشم را انجام می دهم و مهم ترین چیز موفقیت تیم است. در بنفیکا به عنوان مهاجم نوک و وینگر بازی می کنم. می خواهم بازیکنی خوب و فرزندی خوب برای والدینم باشم. از حضور در بنفیکا خوشحالم و امیدوارم در کل فصل در این تیم بمانم. در پایان فصل با اینتر درباره وضعیتم صحبت خواهم کرد اما همه چیز به من بستگی ندارد.

برچسب‌ها: گابریل باربوسا بنفیکا اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

292 آوارگان شهر 21396/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi