خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پارس جنوبی جم
اتحاد پارس جنوبی جم
55
185

تارتار: پرسپولیس مثل قهرمانان شادی می‌کرد

تارتار: پرسپولیس مثل قهرمانان شادی می‌کرد
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار بعد از هفته‌ها صدر جدول را از دست داد و با توجه به شکست مقابل پرسپولیس آن را تقدیم پرسپولیس کرد. سرمربی پارس جنوبی جم در پایان این دیدار با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

وی در خصوص این دیدار صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد و گفت: بازی خوبی بود. موقعیت‌هایی که ما داشتیم بهتر از پرسپولیس بود. به پرسپولیس تبریک می‌گویم. پرسپولیس از تک موقعیتی که به دست آورد به پیروزی رسید و آنها از تجربه خود استفاده کردند. شرمنده هواداران شدیم از بازیکنان تشکر می‌کنم که به حریف موقعیتی ندادند. پرسپولیس تیم بزرگی است و مهره‌های بسیار خوبی دارد اما ما به آنها فرصتی ندادیم و بسیار منسجم عمل کردیم از همان هفته اول هم گفتم ما رقابتی با پرسپولیس نداریم اما امروز نشان دادیم می‌توانیم به پرسپولیس غلبه کنیم و بازی به این زیبایی را به نمایش گذاشتیم. این نشان می‌دهد که ما تیم خوبی داریم.

موضوع ماموریت زدن پنالتی به محسن فروزان دیگر سوالی بود که تارتار در این خصوص به این انتقاد پاسخ داد: ما هر هفته تمرین پنالتی داریم و فروزان خیلی خوب پنالتی می‌زند. او این هفته همه پنالتی‌های خود را گل کرد و گفتیم پاداش این کارش را با در اختیار قرار دادن پنالتی به او بدهیم.

وی در واکنش به اینکه این موضوع ریسک بزرگی بود و حتی می‌توانست به باز شدن دروازه این تیم منتهی شود گفت: ما این ریسک را انجام دادیم و یک نفر را درون دروازه گذاشتیم تا دچار مشکل نشویم به هر حال فروزان خیلی خوب پنالتی می‌زد و ما به همین خاطر پنالتی را به او دادیم.

وی با اشاره به اینکه او مسوول انتخاب پنالتی زن تیمش است گفت: انتخاب پنالتی‌زن را باید به ما بسپارید، ما در طول تمرینات این مسأله را نهایی می‌کنیم و پنالتی‌زن انتخاب می‌شود.

تارتار با اشاره به شرایط فوق العاده تیمش که پیروزی مقابل آنها با خوشحالی زاید الوصف حریفان همراه است گفت: هفته قبل بعد از شکست مقابل فولاد بازیکنان این تیم مثل قهرمان شادی می‌کردند امروز مقابل تیم بزرگ پرسپولیس این اتفاق افتاد. این نشان می‌دهد ما تیم منسجمی هستیم، امروز پرسپولیس برنده شد و مثل قهرمان شادی می‌کرد. ما می‌توانیم این روندمان را ادامه دهیم هر چند که کارمان بسیار سخت است. باید قبول کنیم پرسپولیس در دو سال اخیر بهترین تیم ایران بوده است. به هر حال ما امروز کار سختی داشتیم، ما به آینده امیدوار هستیم و کارمان را با قدرت پیش می‌بریم.

وی با اشاره اینکه انتقادات کنونی در صورت تغییر نتیجه بازی متفاوت بود گفت: مدافعان پرسپولیس در حمله بسیار قوی هستند، آنها روی ضربات ایستگاهی برنامه دارند و ما به بازیکنانی نیاز داریم که شرایط قدی خوبی داشته باشند تا با آنها رقابت کنند. بعد از بازی صحبت خیلی راحت است اگر قبل از گل پرسپولیس ضربه علی‌یاری به گل تبدیل می‌شد دیگر این سؤال‌ها را از من نمی‌پرسیدید. به هر حال تیم ما شناخته‌تر شده و حریفان ما را می‌بندند. در نیمه دوم برنامه داشتیم و باید طوری تیم را درون زمین می‌فرستادیم که روی ضربات ایستگاهی دچار مشکل نشویم. شما بهتر می‌دانید پرسپولیس بازیکنان سرزن بسیار خوبی دارد.

سرمربی پارس جنوبی در ادامه گفت: تعویض‌های ما در نیمه دوم به سودمان بود و بازی به نفع ما در جریان بود. آنها روی یک تک موقعیت به گل رسیدند وقتی تیمی ترکیبش را به 4، 2، 3 و 1 تغییر می‌دهد عقب‌تر می‌رود.

تارتار نیز در خصوص خطای بازیکن پرسپولیس در صحنه مربوط به گل حریف گفت: امیدوارم اشکان خورشیدی اشتباه نکرده باشد. من از فاصله دور متوجه شدم کمال کامیابی‌نیا قبل از گل روی مدافع ما خطا کرد البته امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

وی با اشاره به اینکه بعد از پرتاب اشیا و اعتراض هواداران پرسپولیس رویه داوری تغییر کرد گفت: فکر می‌کنم این مسأله روی کار داور تأثیر داشت.

مهدی تارتار در پایان گفت: هدف ما از ابتدا این بود که در لیگ بمانیم، خدا را شکر تا به اینجا هم امتیازات خوبی جمع‌آوری کردیم. البته الان وضعیت خوبی داریم و دوست نداریم از این رقابتی که داریم کوتاه بیاییم.

برچسب‌ها: مهدی تارتار پارس جنوبی جم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

230 Tottenham Spurs1396/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi