خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

هوینس: احتمالا هاینکس در بایرن می‌ماند

هوینس: احتمالا هاینکس در بایرن می‌ماند
اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ مدعی شد که با حضور یوپ هاینکس، شور و انگیزه به بازیکنان بازگشته است.
به گزارش "ورزش سه"، هاینکس جانشین کارلو آنچلوتی روی نیمکت بایرن شد و باواریایی ها را به صدر جدول بازگرداند. حال هوینس به تمجید از هاینکس پرداخت و او را باعث بازگشت شور و انگیزه به تیم دانست.
او گفت:" فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که هاینکس در بایرن بماند. پس از حضور هاینکس، 9 بازی انجام داده ایم و همه بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم. با هاینکس، رویکرد و تفکر بازیکنان به کلی تغییر کرد. روحیه ای جدید به تیم تزریق شد."

هوینس درباره دیدار با پاری سن ژرمن که با شکست 3-0 بایرن همراه بود و منجر به اخراج آنچلوتی شد گفت:" پس از نتیجه آن شب، من و رومینیگه با هم صحبت کردیم. پس از زمانی که من در زندان سپری کردم، صحبت کردن درباره خیلی چیزها برایم دشوار شده بود."

هوینس درباره آنچلوتی گفت:" می‌خواهم از او تشکر کنم. او انسانی بسیار خوب و مربی عالی است. تصمیم برای اخراج زودهنگام او کار ساده ای نبود؛ ولی حرفه ای گری باعث می‌شود که چنین تصمیمی بگیریم. وقتی تصمیمات را با کارلو مطرح کردم، او گفت: « باشه، تو دیگر رئیس من نیستی؛ ولی دوست من باقی خواهی ماند.»"

برچسب‌ها: بایرن مونیخ اولی هوینس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

100 Güneyazerbaycan1396/09/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi