خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پارس جنوبی جم
اتحاد پارس جنوبی جم
55
185

لباس متفاوت پارس جنوبی برای بازی با پرسپولیس

لباس متفاوت پارس جنوبی برای بازی با پرسپولیس
پارس جنوبی جم صدرنشین حال حاضر رقابت های لیگ برتر بعد از انجام بازی حساس هفته دوازدهم برابر فولاد خوزستان باید در فینال رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر در هفته سیزدهم با پرسپولیس دیدار کند. مسابقه ای که تا حدودی می تواند تکلیف قهرمان نیم فصل هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را مشخص کند.

این بازی روز شنبه چهارم آذرماه 96 در شهر جم برگزار خواهد شد که مصادف با سالگرد حادثه تلخ بمباران اندیمشک است. در چهارم آذر 65 و در جریان جنگ تحمیلی میان ایران و عراق، هواپیماهای عراقی در حدود 4 ساعت شهر اندیمشک را بمباران کردند که بعد از جنگ جهانی دوم این طولانی ترین بمباران یک شهر به شمار می رود. از همین رو با همکاری تولید کننده لباس پارس جنوبی و مسئولان این باشگاه قرار است بازیکنان پارس جنوبی با لباس هایی به مصاف پرسپولیس بروند که روی آن طراحی جالبی برای یادآوری این حادثه تلخ و شهدای آن وجود دارد.

شرح عکس: این لباسی که تولیدی مجید با طرحی از حادثه تلخ بمباران اندیمشک برای بازی پارس جنوبی برابر پرسپولیس در هفته سیزدهم برای صدرنشین زردپوش حال حاضر لیگ طراحی کرده است.

برچسب‌ها: پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

209 Estghla™l1396/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi