خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار راه‌آهن
اتحاد راه‌آهن
34
386

لیگ‌یک/ راه آهن گل زد ولی برای پیروزی کافی نبود

لیگ‌یک/ راه آهن گل زد ولی برای پیروزی کافی نبود
تیم فوتبال آلومینیوم اراک برابر تیم بحران زده راه آهن به دومین پیروزی فصل دست یافت.
در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ یک، دو تیم پایین جدولی راه آهن و آلومینیوم در ورزشگاه صبا شهر به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان حامد بصیری بودند که موفق به کسب دومین پیروزی فصل شدند.

در این دیدار ابتدا ایمان رئیسی نسب تیم میهمان را پیش انداخت؛ ولی در ادامه راه آهنی‌ها که تا پایان هفته دوازدهم و در آماری عجیب تنها یک گل زده بودند، موفق به ثبت دومین گل فصل در دقیقه 20 توسط محمد امامیان شدند؛ اما این گل برای اینکه تیم محسن بیاتی نیا از بحران خارج شود کافی نبود و منصور تنهایی پیش از اتمام نیمه اول و در دقیقه 42 گل دوم آلومینیوم اراک را به ثمر رساند تا شاگردان حامد بصیری با حفظ این نتیجه تا پایان بازی بتوانند به دومین پیروزی فصل دست یابند و با جهش دو پله ای در جدول رده بندی با 12 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار بگیرند.

در سوی دیگر تیم راه آهن که روزهای تلخی را پشت سر می گذارد باز هم یک شکست دیگر در کارنامه اش ثبت شد تا بدون برد و تنها با دو تساوی در رتبه انتهایی جدول رده بندی قرار بگیرد.

برچسب‌ها: راه‌آهن لیگ یک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

357 Pc661396/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi