خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار راه‌آهن
اتحاد راه‌آهن
34
387

نکونام: مردم انتظار زدن 3،4 گل را به راه‌آهن دارند!

نکونام: مردم انتظار زدن 3،4 گل را به راه‌آهن دارند!
جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه می گوید که تیمش در دیداری که از نظر فوتبالی سر بوده است، با کسب سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شده است. جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه پس از کسب پیروزی یک بر صفر در خانه مقابل راه آهن در کنفرانس خبری در مورد این بازی به خبرنگاران گفت: می دانستیم بازی سختی داریم، چون راه آهن نیاز به امتیاز داشت و می خواست با مساوی زمین مسابقه را ترک کند و ما هم نیاز به پیروزی داشتیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و اگر دقت می کردیم، می توانستیم در 15 دقیقه اول 2،3 گل بزنیم؛ ولی بی دقتی باعث شد تا این موقعیت ها را از دست بدهیم و در ادامه یک مقدار کنترل بازی برای ما سخت تر شد. 15 دقیقه آخر نیمه اول هم موقعیت های خوبی داشتیم که این موقعیت ها هم از دست رفت تا در دیداری که می توانستیم با 2 گل به رختکن برویم با تساوی نیمه را تمام کنیم.
وی ادامه می دهد: برخلاف نیمه اول، نیمه دوم را خوب شروع کردیم و گل زدیم. چیزی که برای ما مهم بود، رسیدن به گل بود، چون آنها در دقایق آخر نیمه اول دست به وقت کشی می زدند؛ ولی پس از گل باز شدند و ما می توانستیم از ضد حملات استفاده کنیم. وقتی دیدند که نمی توانند به ما گل بزنند، به بازی مستقیم روی آوردند و چون این بازی را می شناختیم، مشکلی برای ما ایجاد نکرد و فقط یک بار روی این ضربات به دیرک دروازه ما زدند که آن هم توسط دفاع خود ما بود.
نکونام در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد تحت فشار بودن مقابل راه آهن پرسیده بود و اینکه انتظار بر این بوده که 4،5 گل به حریف بزنند، عنوان کرد: این فکری است که مردم عادی می کنند؛ شما ببینید در کدام بازی راه آهن با 4 گل یا 5 گل بازنده شده است. دقایقی هم که ما را تحت فشار قرار دادند به خاطر بازی مستقیم بود، وگرنه در فوتبال ما در تمام بازی سر بودیم.
شماره 6 سابق تیم ملی در مورد اینکه بیاتی نیا مربی تیم راه آهن اعتقاد داشته که بازیکنان خونه به خونه در این دیدار وقت تلف کرده اند، می گوید: ما وقتی فوتبال بازی می کنیم این اتفاق برای ما می افتد. آنها نیمه اول وقت تلف می کردند و طبیعی است وقتی عقب می افتند این حرف را بزنند. ما سعی داشتیم بازی را آرام کنیم و آنها هیجان داشتند که گل بزنند. در مجموع من با این حرف مخالفم؛ ولی در فوتبال هر مربی و بازیکنی نظر خودش را دارد.
نکونام در مورد داوری بازی هم اظهار داشت: دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. در یک سری از صحنه ها معترض بودم؛ ولی در مجموع تیم داوری خیلی خوب بود و از عهده بازی به خوبی با توجه به درگیری های که به وجود آمد، برآمدند.
وی در مورد اخراج هاشمی نسب دستیارش توسط داور چهارم بیان کرد: من در صحنه اخراج آقای هاشمی نسب نبودم و در این مواقع حواسم بیشتر به بازی است؛ ولی آقای هاشمی نسب به من گفتند که برای اولین بار اعتراض کردند و داور چهارم خواسته که اخراج شود.
وی در مورد اینکه خونه به خونه چقدر امیدوار به روزهای آینده و صعود به لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: ما بازی به بازی فکر می کنیم. نتیجه هر بازی برای ما مهم است و به این فکر نمی کنیم که در صدر باشیم یا وسط یا ته جدول باشیم، بلکه به این فکر می کنیم که 3 امتیاز را بگیریم و روند رو به رشدی داشته باشیم.
هافبک تدافعی سابق تیم ملی در مورد تقابل با گسترش فولاد تبریز افزود: واقعیت این است که تا این بازی ما زمان داریم تا به روند رو به رشدی که داریم ادامه بدهیم. چیزی که برای من مهم است این است که بازیکنان انگیزه زیادی برای این بازی دارند و وقتی زمانش برسد در مورد این بازی هم صحبت می کنیم.

برچسب‌ها: نکونام راه آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

400 Pc661396/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi