خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,712

طرح پیراهن جدید تیم ملی اسپانیا سیاسی شد!

طرح پیراهن جدید تیم ملی اسپانیا سیاسی شد!
بحث در مورد رنگ های مورد استفاده در لباس جدید تیم ملی اسپانیا در مطبوعات این کشور بالا گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز کمپانی آدیداس طرح لباس جدید تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی 2018 را منتشر کرد و حالا در این خصوص که آیا نوارهای کنار شانه به رنگ آبی یا بنفش (رنگ پادشاهی اسپانیا) است مورد بحث و تردید قرار گرفته است.

بی شک با توجه به تنش های سیاسی موجود در اسپانیا استفاده از رنگ بنفش خیلی مورد استقبال قرار نخواهد گرفت اما نشربه مارکا ادعا کرد که رنگ مورد استفاده آبی بوده است اما از آنجاییکه ممکن است هنگامی که دو رنگ آبی و قرمز کنار هم می گیرند، تصوری از ایجاد رنگ بنفش در چشم مخاطب ایجاد می شود این تردید ایجاد شده است.

آدیداس در طراحی جدید خود از مدل های سنتی تیم های ملی سراسر جهان استفاده کرد و لباس لاروخا نیز بی شباهت به پیراهن استفاده شده در جام جهانی 1944 ایالت متحده نیست اما آنجا رنگ آبی مورد استفاده پر رنگ تر از آبی فعلی بود و به همین دلیل این شبهه ایجاد نشده بود.

البته این اولین بار نیست که آدیداس چنین طرحی برای لاروخا تولید کرده و چند سال قبل این کمپانی لباس اصلی تیم ملی را با رنگ بنفش نیز به معرض نمایش گذاشت.

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا کمپانی آدیداس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

124 Esteghlal City1396/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi