خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مکزیک
اتحاد مکزیک
18
494

آخرین اخبار از مکزیک.

آخرین اخبار از مکزیک.
سلام به همه طرفدارای گل مکزیک :)
چند وقته که خبر رسمی از مکزیک نیست. آخرین بازی رسمی مکزیک 25 مهر بود. تیم ملی نوجوانان مکزیک به مقابل تیم ملی نوجوانان ایران رفت. این بازی، بازی یک هشتم جام جهانی نوجوانان بود.
تیم های ملی نوجوانان ایران و مکزیک از ساعت 15:00 به وقت تهران در هندوستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد در این دیدار با نتیجه 2_1 به برتری برسد و به یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان برسد.

در این دیدار تیم ملی نوجوانان ایران خیلی زود به گل رسید. گل اول تیم نوجوانان ایران را محمد شریفی در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بعد از این گل باز هم این تیم نوجوانان ایران بود که به گل رسید، گل دوم این دیدار را برای الهیار صیاد منش در دقیقه 11 به ثمر رساند تا حساب کار 2_0 به سود یوز های جوان ایرانی باشد. تیم ملی نوجوانان مکزیک موفق شد در دقیقه 38 یکی از گل های خورده را توسط دلاروسا جبران کرد تا جساب کار همچنان 2_1 به سود تیم ملی ایران باشد.

این دیدار در نهایت با همین نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی کشورمان پایان یافت تا ملی پوشان نوجوان کشورمان با اقتدار و با 4 پیروزی پی در پی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان 2017 هند برسند.

اما توی بازی بعدی ایران مقابل اسپانیا حذف شد.
===
مکزیک در حال حاظر رتبه 16 رنکینگ جهان هست اما متاسفانه دو رتبه سقوط داشته. خوشبختانه ما مکزیکیا توی جام جهانی هستیم. مکزیک توی سید دوم هست یعنی جزو تیم های هشتم تا شانزدهم قدرتمند براساس انتخاب فیفا.
در نیمه ی اول آذر گروه بندی جام جهانی مشخص میشود که حتما با اخبار آن در خدمت شما خواهم بود.
به امید موفقیت مکزیک

برچسب‌ها: جام جهانی 2018 تیم ملی مکزیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

438 سهندابزار مراغۀ1396/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi