خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

یک قرعه فوق‌العاده برای آبی‌ها ؛ سکوی پرتاب استقلال

یک قرعه فوق‌العاده برای آبی‌ها ؛ سکوی پرتاب استقلال
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
زمانی که وینفرد شفر مربی آلمانی در پایان هفته هشتم تیم استقلال را تحویل گرفت و آبی‌ها پس از پیروزی مقابل سپیدرود رشت تحویل سرمربی جدید شدند، همه به قرعه خوب استقلال در ادامه لیگ اشاره و آن را خوش‌شانسی شفر قلمداد کردند.
تیم استقلال از هفته نهم تا هفته نخست دور برگشت فقط یک بار از تهران خارج می‌شود و در واقع از ۸ دیدارش در لیگ برتر ۷ بازی را در تهران برگزار می‌کند. تنها دیدار خارج از خانه آبی‌پوشان هم بازی با مشکی‌پوشان مشهد بود که در هفته دوازدهم برگزار شد.
آبی‌ها از هفته نهم تا شانزدهم منهای هفته دوازدهم که باید بیرون از تهران به میدان می‌رفتند، به ترتیب با فولاد، پرسپولیس، نفت تهران، گسترش فولاد، پیکان، سپاهان و نفت آبادان در تهران بازی دارند که البته در بازی با پرسپولیس و پیکان میهمان هستند اما دیدارشان در پایتخت برگزار می‌شود و از این حیث می‌توان میزبان به حسابشان آورد. شفر از هفته نهم و بازی با فولاد خوزستان هدایت آبی‌ها را به عهده گرفت و در نخستین دیدار لیگی که سرمربی استقلال بود در مصاف با حریف اهوازی با تساوی در آزادی متوقف شد و در واقع ۲ امتیاز حساس از دست آبی‌ها پرید.
در بازی بعدی که داربی ۸۵ سرخابی بود تیم استقلال با وجود بازی نسبتا خوبی که انجام داد باز هم در کسب پیروزی و ۳ امتیاز ناکام بود و با تک گل علی علیپور که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید بازنده شد و ۳ امتیاز دیگر هم از دست داد. در سومین دیدار متوالی آبی‌ها در تهران، استقلال موفق شد پس از هفته‌ها پیروز شود و با حضور شفر نفت را شکست داد. اما کسب ۴ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن قطعا مطلوب کادر فنی و هواداران نبود و نتوانست استقلال را از میانه‌های پایین جدول جدا کند.
حالا و پس از انجام یک بازی خارج از خانه در مشهد، استقلال دوباره ۴ دیدار متوالی در تهران دارد که یک قرعه فوق‌العاده برای آبی‌هاست البته به شرطی که مثل ۳ بازی قبلی متوالی در پایتخت فرصت‌سوزی نکنند و امتیازات از دست‌رفته را در این ۴ دیدار جبران کنند. ۴ بازی متوالی در تهران یعنی ۱۲ امتیاز ممکن که می‌تواند سکوی پرتاب استقلال باشد. استقلال در هفته سیزدهم میزبان گسترش فولاد است؛ تیمی که با فیروز کریمی از بحران خارج شده و خودش را از انتهای جدول جدا کرده است.
البته این دیدار به خاطر اتفاقات و حواشی داربی ۸۵ و قانون‌شکنی هواداران تیم استقلال به حکم کمیته انضباطی باید بدون تماشاگر برگزار شود هرچند در حکم آمده بود که قطعی نیست و باشگاه می‌تواند به آن اعتراض کند که تا این لحظه اعتراضی صورت نگرفته است. استقلال در هفته چهاردهم اگرچه میهمان پیکان است اما در همین تهران به مصاف شاگردان مجید جلالی خواهد رفت و نیازی به سفر نیست. در هفته پانزدهم و هفته پایانی نیم فصل نخست هم شاگردان شفر میزبان سپاهان هستند؛ تیمی که مثل استقلال حال و روز خوبی ندارد و شکست دادنش در آزادی به سختی فصل‌های گذشته نیست.
آخرین دیدار آبی‌ها در پایان چهارگانه بازی برگشت با نفت آبادان در آزادی است. استقلال که لیگ هفدهم را در آبادان و با شکست آغاز کرد در بازی برگشت فرصت انتقام دارد و اگر ۳ دیدار قبلی‌اش را با موفقیت پشت سر بگذارد می‌تواند چهارگانه‌اش را با یک برد خوب خانگی تکمیل کند. البته این مستلزم تقویت خط حمله و عدم فرصت‌سوزی مهاجمان استقلال است که در ۱۲ بازی گذشته فقط ۶ گل زده‌اند تا بدترین خط حمله برای آبی‌ها ثبت شود.

برچسب‌ها: استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

72 گرگ‌های قرمز1396/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi