خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,179

جعلی ها! هویت پرسپولیس را جعل نکنید!

جعلی ها! هویت پرسپولیس را جعل نکنید!
باشگاه پرسپولیس روزهای تلخی را سپری می کند، آن ها به یک باره اسیر طوفانی سهمگین از ناشی گری های بازیکنان خود شدند تا سرخپوشان پایتخت در شرایطی بی سابقه قرار بگیرند!
هنوز چیزی از محورمیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انقتالات به علت اشتباه فاحش مهدی طارمی و همچنین محرومیت وی از حضور در میادین از سوی فیفا نگذشته است که دومین پرونده جنجالی های پرسپولیسی ها از سوی یکی دیگر از بازیکنانش بر روی میز افکار عمومی قرار گرفت!

در ماجرای مهدی طارمی، بی شک باشگاه پرسپولیس سهم 40 درصدی بر روی محرومیت خود باشگاه و این بازیکن داشت! چرا که از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان باشگاه از ماجرای مشکل پسر بوشهری خود با باشگاه ترکیه ای آگاه بودند و با فرمت همیشگی ببینیم چه خواهد شد، ماجرا به پیش رفت تا در نهایت اتفاقی بد گریبان گیر باشگاه شود.

طارمی قطعا حالا اشتباهش را بهتر از هر کس دیگری فهمیده، او می داند چه بر سر خود و باشگاهش آورده است! قطعا حالا شرمسار است، از ماجرای پول های هدایتی گرفته تا عدم دریافت رضایتنامه و پنهان کاری باشگاه سرخپوشان، همه و همه روزهایی تاریک را برای باشگاه رقم زدند تا تاوان این اشتباه را باشگاه و هواداران نیز بدهند!

اما حالا پرونده ای دیگر نزد افکار عمومی باز شده است که قطعا بازتاب ان نسبت به ماجرای طارمی خیلی شدید تر و سخت تر خواهد بود! چرا که فرد خاطی کسی است که با هواداران پرسپولیس گلاویز شده بود و به تعابیر پیشکسوتان این باشگاه به پیراهن تیم توهین کرده بود!

علیرضا بیرانوند، یا درست تر بگوییم، محمد رضا بیرانوند، مرد جعلی دروازه تیم ملی کشورمان و باشگاه پرسپولیس چالشی جدید را در فوتبال ایران برای خود به راه انداخته، اتفاقی که به احتمال زیاد می تواند پایان تلخی را برایش رقم بزند، ماجرایی که به لج و لج بازی درون باشگاهی ختم می شود، حالا برای او روزهایی تاریک را رقم زده است!

علیرضا بیرانوند(محمدرضا بیرانوند) سرانجام هویت واقعی اش فاش شد، او با شناسنامه و اسناد و مدارک برادر کوچک تر خود (علیرضا) که دست بر قضا او نیز در فوتبال مهارت های بالایی دارد پا به فوتبال گذاشته است، با هویت او به دانشگاه رفته است و با هویت او از خدمت سربازی به دلیل دانشجو بودن مرخصی گرفته است! او با هویت برادرش در سنگر تیم ملی ایران ایستاده بود، با هویت برادرش با پرسپولیس قرارداد بسته بود و در درون دروازه پرطرفدار ترین باشگاه ایران حضور یافته بود.. او نمونه بارزی از جعل احساسات و عواطف بود!

سرانجام مشخص شد چرا محمدرضا برای خروج از پرسپولیس این قدر بی تابی می کرد، او می دانست که در آستانه جام جهانی 2018 هویت اش رو به افشاسازی است! می دانست در صورت عدم حضور در خدمت سربازی ماجرای جعل هویت اش برای صغر سنی لو خواهد رفت، پس اینگونه با هواداران باشگاه دست به گریبان شد و تمامی راه های خروج را امتحان کرد و دست آخر فردی ناشناس دست به افشاگری هویتش زد!

محمدرضا چه کرد با فوتبال خود و هویتش؟ چه کرد با آرزو هایش که روزی در میدان آزادی غلط زنان میان چمن های آغشته به دودش دراز کشان به آن می نگریست؟ چه کرد با آرزو هایی که علیرضا، برادرش برای فوتبال داشت؟ چه کرد با دنیایی کیه به سختی آن را به دست آورد؟ چه کرد؟ محمدرضا چقدر زود به پایان می رسد ..!

هرچه می گذرد به فوتبال بی رحم کشورمان بیشتر آگاه می شویم! جعل در جعل شده ایم! با آن گریه می کنیم! اما برای گریه هایمان هم فضایی جعلی ایجاد کرده اند! پرسپولیس را هم جعل خواهند کرد! همان هایی که روزی با دریافت میلیارد ها میلیارد تومان برای دریافت رضایت نامه، دست به جعل مدارک زدند و آن هایی که با جعل هویت یک انسان به درون بزرگ ترین باشگاه ایران راه یافتند و پیراهن این خاک را بر تن کردند.

برچسب‌ها: مهدی طارمی علیرضا بیرانوند محمدرضا بیرانوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 3

139 F.c. Bayern1396/09/01

Nancy: این مطلب چه واقعیت داشته باشه یا نداشته باشه باز هم پیراهن پرسپولیس برای بیرانوند خیلی گشاده.

4 آذر (03:23)


دارکنز: بد نیست قبل از گذاشتن هر مطلبی یه سری تحقیق کنید میتونید پستا اینستاگرامی بیرانوند رو ببینید یا یه سر کوچیک به کانال باشگاه

1 آذر (19:57)


اخلوری: انگار خیلی دروازه بانیشم خوبه سیس هم میگه

1 آذر (18:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi