خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

پیروزی گرگ ها و توقف ناپولی

پیروزی گرگ ها و توقف ناپولی
اختصاصی | هفته دوازدهم سری آ ایتالیا عصر امروز با برگزاری سه دیدار دیگر برگزار شد که طی آن آ اس رم موفق به شکست فیورنتینا شد و ناپولی پس از هفته ها مقابل کیه وو متوقف شد.

هفته دوازدهم سری آ ایتالیا عصر امروز با برگزاری سه دیدار همزمان ادامه پیدا کرد و طی آن تیم آ اس رم در دیداری تماشایی موفق به شکست فیورنتینا شد و ناپولی صدرنشین مقابل کیه وو به تساوی بدون گل دست یافت.

در مهم ترین دیدارهای عصر امروز آ اس رم موفق شد در ورزشگاه خانگی فیورنتینا به برتری پرگل 4_2 دست یابد. گل های آ اس رم را در این دیدار گرسون در دقایق 5 و 30، مانولاس در دقیقه 50 و پروتی در دقیقه 87 به ثمر رساندند و فیورنتینا هم توسط وره اوت در دقیقه 9 و جیووانی سیمئونه در دقیقه 39 به گل رسید.

همچنین ناپولی صدرنشین امروز میهمان کیه وو بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و در دیگر دیدار هم کالیاری با نتیجه دو بر یک مقابل هلاس ورونا به برتری دست یافت.

برچسب‌ها: آاس رم لیگ سری آ ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

180 Outlaw1396/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi