خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار گالاتاسارای
اتحاد گالاتاسارای
26
887

فاناتیک ترکیه: آردا توران در ژانویه به گالاتاسارای می‌پیوندد

فاناتیک ترکیه: آردا توران در ژانویه به گالاتاسارای می‌پیوندد
آردا توران، هافبک ترک و ملی‌پوش بارسلونا که اوضاع اسفناکی را به لحاظ فوتبالی در این تیم تجربه می‌کند و در فصل جاری حتی یک دقیقه هم توسط ارنستو والورده به بازی گرفته نشده، شاید در زمستان به کشورش برگردد.

آردا توران در تابستان 2015 جذب شد اما هرگز نتوانست ثابت کند که ارزش حدود 40 میلیون یورویی که برای خریدش صرف شد را داشته است. او در اغلب اوقات یک نیمکت نشین محض بود و در مقاطعی سکونشین هم بود. او که سال گذشته پیشنهادی جنون آمیز را از چین داشت، حاضر به ترک بارسا نشد و از بازگشت به ترکیه نیز خودداری کرد تا در حالی که باشگاه نمی‌خواست او در تیم باشد، ماندنی شود. این روزهای شایعات زیادی پیرامون وضعیت آردا به گوش می‌رسد. از سویی گفته می‌شود او هیچ تمایلی به ترک بارسا حداقل تا پایان فصل جاری ندارد و گرچه هیچ جایی در برنامه‌های والورده ندارد، با آن کنار می‌آید. برخی نیز از محتمل بودن جدایی او از بارسا در ژانویه می‌گویند.

به گزارش mundodeportivo، پس از اینکه وب سایت Mynet ترکیه مدعی شد فنرباحچه خواهان به خدمت گیری توران است، امروز نشریه ترک Fanatik با تیتر « بمب آردا » مدعی شد هافبک ترک اسبق گالاتاسارای در نقل و انتقالات ژانویه به این تیم برمی‌گردد. ادعایی که به نظر نمی‌رسد پایه و اساس چندانی داشته باشد چه منابع موثق اعلام کرده‌اند که آردا فعلا برنامه‌ای برای ترک بارسا ندارد و از طرفی هواداران گالا نیز که تیمشان دیگر از شر حاشیه‌ها خلاص شده‌اند، دوست ندارند یک کانون حاشیه به تیمشان بپیوندد.

برچسب‌ها: آردا توران گالاتاسارای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

425 تانک آهنی1396/08/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi