خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,103

بازيکن معترض بيکار شد

بازيکن معترض بيکار شد
خبرگزاري آريا - بازيکن سابق يکي از تيم هاي ليگ ملي فوتبال آمريکا که در سال 2016 آغازگر موج زانوزني در هنگام پخش سرود ملي آمريکا بود، از مسئولان باشگاه هاي مختلف ليگ ملي شکايت کرد.
به گزارش جام نيوز، کالين کاپرنيک، بازيکن سابق يکي از تيم هاي ليگ ملي فوتبال آمريکا که در سال 2016 آغازگر موج زانوزني در هنگام پخش سرود ملي آمريکا بود، از مسئولان باشگاه هاي مختلف ليگ ملي شکايت کرد.
به گزارش يورونيوز، به گفته وکيل بازيکن سابق تيم «سان فرانسيسکو فورتي ناينرز» (San Francisco 49ers) وي مسئولان باشگاه هاي ليگ ملي را مسئول بيکاري خود مي داند.
وکيل کالين کاپرنيک تاکيد کرد که اين شکايت پس از آن ارائه مي شود که «تمام راه هاي ممکن» در برابر باشگاه هاي فوتبال آمريکايي و مديرانشان آزمايش شده است.
بازيکن سابق تيم «سان فرانسيسکو فورتي ناينرز» در تابستان سال 2016 با زانوزني در هنگام پخش سرود ملي آمريکا جنجال ساز شد. دونالد ترامپ که در آن مقطع زماني نامزد انتخابات رياست جمهوري بود عمل کالين کاپرنيک را مورد انتقاد قرار داد. زانوزني کالين کاپرنيک در انتقاد از شيوه برخورد پليس آمريکا با شهروندان سياهپوست انجام شده بود. برخي از بازيکنان ليگ فوتبال آمريکايي در همبستگي با کالين کاپرنيک از آن زمان در هنگام پخش سرود ملي آمريکا زانو مي زنند.
مايک پنس، معاون رئيس جمهوري آمريکا حدود يک هفته پيش ورزشگاه ايندياناپوليس را پس از زانوزني گروهي از بازيکنان تيم «سان فرانسيسکو فورتي ناينرز» ترک کرده بود.
از سوي ديگر بازيکنان تيم فوتبال «هرتابرلين» آلمان روز شنبه پيش از بازي در بوندسليگا در همبستگي با زانوزني بازيکنان فوتبال آمريکايي زانو زدند.
کاپيتان تيم فوتبال «هرتابرلين» دليل اين کار را «مبارزه با نژادپرستي» عنوان کرد.

برچسب‌ها: بازیکن معترض اعتراضی ک ب بیکاری انجامید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

11 ĹÃβЎŘĮŇŤĤ1396/07/26

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi