خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

شاهرودی: علیپور بازیکن کلیدی پرسپولیس است

شاهرودی: علیپور بازیکن کلیدی پرسپولیس است
پرسپولیسی ها امروز باید با هدف دفاع از حیثیت خودشان و باشگاهاشان بازی کنند.
به گزارش "ورزش سه" چند ساعت به بازی پرسپولیس برابر الهلال مانده است و هنور همه چیز تحت تاثیر نتیجه بازی رفت قرار دارد و کمتر کسی می تواند از صعود پرسپولیس به مرحله بعدی حرف بزند. رضا شاهرودی درباره بازی امروز گفت: «بچه ها بازی استقلال خوزستان را بردند و فکر می کنم برای این بازی حساس روحیه مضاعفی دارند. بازی با الهلال یک بازی حساس است؛ اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است. همانطور که بارسلونا توانست پاری سن ژرمن را شکست دهد، پرسپولیس هم باید با امید و انگیزه بردن به میدان برود.»

او افزود: «امیدوارم پرسپولیس بازی را ببرد و البته بتواند تعداد گلی را که نیاز دارد بزند؛ اما در وهله اول هدف این تیم باید پیروزی باشد حالا اگر گل های بیشتری هم زد که بهتر...»

رضا شاهرودی گفت: «پرسپولیس باید برنده بازی شود و برای رسیدن به این هدف نباید عجولانه بازی کند. چرا که اگر با عجله دنبال زدن گل زودهنگام باشد، ممکن است به مشکل بربخورد. به نظر من بچه ها باید خیلی با حوصله و منطقی بازی و حرف های برانکو را در زمین مو به مو اجرا کنند که بتوانیم به چیزی که می خواهیم برسیم.»

دفاع چپ سابق پرسپولیس درباره ترکیب تیم و روش هایی مثل استفاده از دو هافبک دفاعی گفت: «ما از نزدیک با بچه ها نیستیم و نمی توانیم بگوییم چه تاکتیکی به درد تیم می خورد. به نظرم باید به برانکو اعتماد کنیم؛ چرا که از همه بهتر و بیشتر به تیم نزدیک است و شرایط را می شناسد. اما نکته ای که هست اینکه ما در این بازی نباید گل بخوریم در اینصورت می توانیم به گل برسیم. من فکر می کنم الهلال با این حربه و نقشه به زمین می آید که گل نخورد.»

او درباره اینکه با بازگشت سیدجلال وضعیت دفاع چپ تیم را چگونه می بیند گفت: «به نظر من انصاری چون چپ پا هم هست، بهترین گزینه برای بازی در این پست است.»

شاهرودی درباره منشا هم اضافه کرد: «منشا نشان داده است وقتی به عنوان بازیکن جانشین به میدان می آید، مثمرثمر تر است و من فکر می کنم که زوج امیری و علیپور بازی را شروع کنند.»

او با اشاره به اینکه بازیکن کلیدی پرسپولیس را در این بازی چه کسی می داند گفت: «علیپور در بازی های اخیر نشان داده است که شرایط خوبی دارد و می تواند بازیکن کلیدی این بازی باشد.»

دفاع چپ سابق تیم ملی در پایان درباره این بازی گفت: «احساسم این است که پرسپولیس می برد اما بردن با آن تعداد گل و جبران نتیجه بازی رفت کار سختی است. الهلال تیم خوبی است اما بازیکنان پرسپولیس باید فقط برای بردن و دفاع از حیثیت خودشان و باشگاه پا به زمین بگذارند. در این شرایط یک برد هم نتیجه خوبی به حساب می آید.»

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران رضا شاهرودی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

94 Güneyazerbaycan1396/07/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi