خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

توتی: رونالدو از نیمار و مسی بالاتر است

توتی: رونالدو از نیمار و مسی بالاتر است
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم معتقد است که زین الدین زیدان و جیانلوئیجی بوفون، بهترین سرمربی و بهترین دروازه بان فصل گذشته رقابت ها بوده اند.
توتی در مصاحبه ای که با FIFA.com داشت، در پاسخ به سوالی راجع به جوایز بهترین های سال گفت:

نیمار ، رونالدو و مسی؟ اول از همه، ما در مورد سه اعجوبه فوتبالی صحبت می کنیم. باید بگویم که ما همیشه در داخل و خارج از زمین بهم احترام می گذاریم. اما فکر می کنم، در نهایت، رونالدو از سایرین بالاتر باشد. او فصل شگفت انگیزی داشت و همچنین اکثر گل های خود را در مقابل تیم های معتبری به ثمر رساند.

منصفانه است اگر بگوییم که مدرسه مربیگری ما هنوز هم کیفیت بالایی دارد. علیرغم عملکرد استثنایی کونته و آلگری، فکر می کنم زیدان به همان دلیلی که رونالدو باید انتخاب شود، مدعی دریافت جایزه است: او فصل گذشته فاتح تمام عناوین شد.

دروازه بان ها تأثیر زیادی در بازی دارند، اگرچه آنطور که باید از آنها قدردانی نمی شود. تأثیر آنها در نتیجه پایانی برای تیم همیشه تعیین کننده است. فکر می کنم جیانلوئیجی بوفون شانس بسیار خوبی برای دریافت جایزه دارد. او از لحاظ فردی بهترین بود، اما تیمش هم مثل کیلور ناواس به فینال لیگ قهرمانان راه یافت. در نهایت، فکر می کنم رقابت برای دریافت جایزه بین این دو دروازه بان خواهد بود.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو زیدان لیونل مسی نیمار بوفون رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

626 امین فایتر1396/07/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi