خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,272

بایرن 5-0 فرایبورگ؛ گلباران برای پاگشای هاینکس

بایرن 5-0 فرایبورگ؛ گلباران برای پاگشای هاینکس
هشدار مونیخی ها به دورتموند
بایرن مونیخ در روز بازگشت یوپ هاینکس به نیمکت مربیگری، موفق شد با 5 گل فرایبورگ را در هم کوبیده و نوید روزهای خوبی را به هوادارانش بدهد.
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در اولین دیداری که هاینکس را روی نیمکت می دید، میزبان فرایبورگ بود. قرمزها در بازی قبلی خود برابر هرتا با تساوی 2-2 متوقف شده بودند و با توجه به فاصله 5 امتیازی با دورتموند باید برابر فرایبورگ رده پانزدهمی سه امتیاز را کسب می کردند.
بازی مطابق انتظار با حملات بایرن آغاز شد؛ اما دقیقه 6 فرایبورگ اولین موقعیت گل بازی را خلق کرد. کنت روی اشتباه کیمیش صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد؛ ولی ضربه او را گلر بایرن مهار کرد.
دو دقیقه بعد روبن می توانست بایرن را به گل برساند؛ ولی ضربه فنی او را گلر فرایبورگ راهی کرنر کرد.
سرانجام بایرن مونیخ دقیقه 9 به گل رسید.
اشتباه هافبک فرایبورگ در پاس دادن باعث شد توپ در بیرون محوطه جریمه به کومان برسد. یک و دوی او با مولر و سپس پاس خوب کومان به آلابا در سمت چپ یک پاس عرضی خوب را به همراه داشت. توماس مولر در دهانه دروازه حاضر بود تا با دخالت گلر فرایبورگ توپ را درون دروازه جای دهد.

دو دقیقه بعد شوت تیاگو بایرن را تا مرز گل دوم هم پیش برد؛ ولی ضربه او با اختلاف اندکی راهی اوت شد.
در ادامه نیمه اول بایرن فرصت های دیگری هم برای گلزنی داشت و حتی دقیقه 40 می توانست به یک ضربه پنالتی دست یابد؛ اما داور سرنگون شدن مولر درون محوطه جریمه را پنالتی تشخیص نداد. فرایبورگ هم در دو صحنه این شانس را داشت تا به گل تساوی برسد که به نتیجه نرسید.
در حالی که نیمه رو به اتمام بود بایرن توسط کومان به دومین گل خود هم رسید تا خیال خود را از بابت پیروزی تا حدودی راحت کند.

شوت روبن را گلر فرایبورگ برگشت داد؛ اما کومان در ریباند با یک ضربه سر تماشایی موفق شد بایرن را به گل دوم برساند. نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.

بایرن نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و پس از اینکه چند موقعیت خوب را از دست داد دقیقه 66 به گل سوم رسید تا پرونده بازی به نوعی بسته شود.
تیاگو آلکانتارا با یک شوت از فاصله 25 متری با شوتی دقیق و محکم توانست توپ را به قعر دروازه فرایبورگ فرستاده و حساب کار را 3-0 کند.
نکته قابل توجه اینکه دقیقه 60 بایرن صاحب یک ضربه پنالتی هم شده بود؛ اما داور پس از بررسی صحنه توسط ویدئوچک نظرش نسبت به پنالتی را به کرنر تغییر داد.

بایرن دقیقه 75 فرایبورگ را 4 گله کرد.
یک اشتباه مبتدیانه از مدافع فرایبورگ در گوشه زمین باعث شد مولر توپ را تصاحب کند و با یک پاس ساده لواندوفسکی را در مصاف تک به تک با گلر فرایبورگ در موقعیت گلزنی قرار داد. مهاجم لهستانی هم که این موقعیت ها را به ندرت از دست می دهد، گل چهارم بایرن را به ثمر رساند.
در ادامه بایرن دقیقه 94 توسط کیمیش به گل پنجم هم دست یافت تا بازی با نتیجه 5-0 به سود مونیخی ها به اتمام برسد. بایرن با این پیروزی 17 امتیازی شد و موقتا به دو امتیازی دورتموند رسید.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ فرایبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

114 Güneyazerbaycan1396/07/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi