خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

هاینکس: بازیکنان بایرن باید راموس را الگو قرار دهند

هاینکس: بازیکنان بایرن باید راموس را الگو قرار دهند
یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد که بازیکنان تیمش باید سرخیو راموس را الگوی خود قرار بدهند.
به گزارش "ورزش سه"، هاینکس جانشین کارلو آنچلوتی روی نیمکت بایرن شد و در اولین بازی خود موفق شد 5-0 فرایبورگ را شکست دهد. بازیکنان بایرن در زمان آنچلوتی ارتباط خوبی با مربی نداشتند و شرایط تیم کمی پیچیده شده بود. حال هاینکس برای رهایی از این مشکلات، در رختکن تیم به بازیکنان گفته که باید روی ذهنیت خود کار کنند و بازیکنی مثل راموس را الگو قرار بدهند.

از قول هاینکس مطرح شده:" شرایط تیم با رویکرد و طرز تفکر بازیکنان رابطه مستقیم دارد ولی مهم ترین چیز عملکرد است. در این مورد با کادر فنی حرف زده ام و برخی بازیکنان باید مسئولیت بیشتری داشته باشند و رویکردشان باعث بهبود شرایط تیم شود. بازیکنانی مثل شواین‌اشتایگر و لام، رفتاری مشکل ساز و غیرحرفه ای داشتند و مشکلات را پیش از اینکه به من بگویند، در داخل تیم مطرح می‌کردند.همه باید سرخیو راموس را الگو قرار دهند. او را از زمان سویا به خاطر دارم. بازیکنی که رهبری گروه را به خوبی برعهده دارد و عملکرد تیمش را بهبود می‌بخشد."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ یوپ هاینکس سرخیو راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

67 Güneyazerbaycan1396/07/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi