خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

سود هنگفت مسی در صورت تمدید با بارسلونا

سود هنگفت مسی در صورت تمدید با بارسلونا
دولت بهار: قرارداد جدید مسی تا 2021 خواهد بود اما هنوز جای امضای لیونل خالی است. مسی مایل نبوده با جوزپ بارتومئو، رییس باشگاه بنشیند و مذاکره کند، چرا که او از عملکرد رئیس راضی نیست.

به گزارش دولت بهار، دیلی میل نوشت: لیونل مسی در صورت ماندن در بارسلونا پاداش بسیار هنگفت و بی‌سابقه‌ای دریافت خواهد کرد: 90 میلیون یورو. باشگاه امیدوار است که بتواند با فروش نام ورزشگاه نوکمپ از فصل بعد، این پول را فراهم کند.

برای باشگاه‌ها طبیعی است که در هنگام تمدید قرارداد بازیکنان به آنها پاداش هم بدهند اما مبلغ پاداش مسی که بین 80 تا 95 میلیون یورو است، بالاترین مبلغی خواهد بود که تاکنون به یک بازیکن برای تمدید قرارداد پرداخت شده است.

در حال حاضر میزان دستمزدی که بازیکنان بارسلونا دریافت می‌کنند 84 درصد کل درآمد باشگاه است، یعنی حدود 485 میلیون یورو. مبلغ پاداش مسی در این حساب نمی‌آید، چرا که در طول سال‌های قراردادهای جدیدش پخش خواهد شد.

بارسا امیدوار است که سال آینده قرارداد جدیدی با نایکی امضا کند. آنها تلاش می‌کنند درآمد باشگاه را بیشتر کنند تا بتوانند دستمزدهای بازیکنان را بپردازند و همچنین نام ورزشگاه هم برای فصل جدید تغییر خواهد کرد و نام یک حامی مالی را خواهد گرفت.

قرار است کار بر روی ورزشگاه «نوکمپ نو» در سال 2019 آغاز شود اما این ورزشگاه احتمالا در سال 2018 نام جدیدی خواهد گرفت و شرکت فان‌واگنر از همین حالا دارد شرایط را بررسی می‌کند. باشگاه ممکن است در زمستان امسال، نام جدید ورزشگاه را اعلام کند. قرارداد باشگاه احتمالا 25 ساله خواهد بود و مبلغ آن تا 200 میلیون یورو می‌رسد.

به دلیل هت‌تریک مسی مقابل اکوادور، آرژانتین به جام جهانی صعود کرد و دیگر در ماه نوامبر در پلی‌آف بازی نخواهد کرد. آرژانتین احتمالا در پنجره دیدارهای ملی بازی دوستانه‌ای انجام خواهد داد اما این احتمال کاملا وجود دارد که مسی در آن زمان فرصت کافی را داشته باشد که قرارداد جدیدش را با بارسلونا امضا کند. او طبق این قرارداد، هفته‌ای 560 هزار پوند دستمزد خواهد گرفت.

قرارداد جدید مسی تا 2021 خواهد بود و خورخه، پدر و رودریگو، برادرش آن را امضا کرده‌اند اما هنوز جای امضای خود لیونل خالی است. مسی مایل نبوده با جوزپ بارتومئو، رییس باشگاه بنشیند و مذاکره کند، چرا که او از عملکرد رییس راضی نیست و این کار را به سود او می‌داند. اینکه مسی در ماه آینده قراردادش را امضا کند و به گمانه‌زنی‌ها خاتمه دهد مشخص نیست اما در صورتی که او این کار را انجام دهد، شاید تصمیم بگیرد که از ورود عکاسان جلوگیری کند تا عکسی از او در کنار بارتومئو گرفته نشود.

قرارداد جدید مسی باعث آسودگی خیال طرفداران خواهد شد، چرا که مسی در صورتی که تا ژانویه قراردادش را امضا نکند، می‌تواند در ژانویه وارد مذاکره با دیگر باشگاه‌ها شود. همچنین به این ترتیب رییس نمی‌تواند از امضای قرارداد مسی به‌عنوان یکی از موفقیت‌هایش نام ببرد.

از سوی دیگر، اسکار گرائو، مدیر اجرایی باشگاه به دلیل اینکه گفته بارسلونا پول خرید فیلیپه کوتینیو در ژانویه را دارد مورد انتقاد قرار گرفته است. ژاویر بوش در روزنامه موندو دپورتیوو نوشته: «من درک می‌کنم که او می‌خواسته پیامی مثبت به هواداران بدهد اما زمانی که به بازار می‌روید، اینکه علنا بگویید که پول دارید و می‌توانید کوتینیو و دیگران را بخرید کار مناسبی نیست. حالا حتما لیورپولی‌ها از ذوق دستانشان را به هم می‌مالند.

برچسب‌ها: مسی بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

201 زنجان بایر1396/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi