خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

برانکو و بیلیچ بیشترین صلاحیت برای هدایت کرواسی را دارند

برانکو و بیلیچ بیشترین صلاحیت برای هدایت کرواسی را دارند
نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کرواسی معتقد است سرمربی کنونی پرسپولیس به همراه سرمربی فعلی وستهام بیشترین صلاحیت برای هدایت تیم ملی این کشور را دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کرواسی تا آستانه از دست رفتن امیدهایش برای صعود به جام جهانی 2018 پیش رفت، اما پس از اخراج آنته چاچیچ از سمت سرمربیگری کرواسی، زلاتکو دالیچ در آخرین بازی از مرحله انتخابی جام جهانی هدایت این تیم را برعهده گرفت و این تیم را در خانه اوکراین به پیروزی 2 بر صفر برساند تا کرواسی راهی مرحله پلی‌آف اروپایی برای صعود به جام جهانی روسیه شود.

از آنجایی که دالیچ به طور موقت و تنها برای بازی با اوکراین هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود و داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی هم گفته بود که در مورد ادامه همکاری با دالیچ پس از بازی با اوکراین تصمیم‌گیری خواهد شد، اکنون رایزنی‌ها در خصوص انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی کرواسی در رسانه‌های این کشور آغاز شده است و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کنونی پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های هدایت تیم ملی کشورش است.

زدراوکو مامیچ، نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کرواسی در گفت‌وگو با سایت «24ساتا» کرواسی گفت: دالیچ در آن شرایط سخت هدایت کرواسی را پذیرفت، اما به نظرم او کاپرفیلد نبود. من قرار نیست تصمیمی در این خصوص بگیرم، اما به هر حال او هم در بین کاندیداها شانس ماندن روی نیمکت کرواسی را دارد. به هر حال اگر تصمیم با من بود دالیچ را انتخاب نمی‌کردم. به نظر من از بین مربیان ما در سطح جهان اسلاون بیلیچ و برانکو ایوانکوویچ بیشترین صلاحیت را برای هدایت تیم ملی کرواسی در آینده دارند، البته این بدین معنا نیست که دالیچ صلاحیت ندارد.

برچسب‌ها: کرواسی برانکو ایوانکویچ مامیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

200 پرسپولیس تکاور1396/07/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi