خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

ترکیب استقلال برابر نساجی مشخص شد

ترکیب استقلال برابر نساجی مشخص شد
ترکیب استقلال برای بازی با نساجی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در دومین تجربه سرمربی گری خود در جمع آبی های تهرانی باید برابر تیم قدیمی و قدرتمند اما دسته اولی نساجی مازندران قرار بگیرد که هدایت آن بر عهده یکی از مدعیان جانشینی اوست.

شفر در این دیدار مانند بازی با فولاد خوزستان حسینی را به عنوان دروازه بان انتخاب کرد و ترجیح او فعلا استفاده از این دروازه بان جوان است. روزبه چشمی و مجید حسینی دو مدافع مرکزی آبی پوشان در این دیدار خواهند بود و میلاد زکی پور و وریا غفوری در دو سمت خط دفاعی قرار می گیرند.

در سیستم جدید شفر، امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان در مرکز خط میانی قرار خواهند گرفت و خسرو حیدری و سرور چپاروف برای بازی در دو سمت خط میانی انتخاب شدند.

علی قربانی در این دیدار به همراه فرشید اسماعیلی دو مهاجم آبی ها خواهند بود که باید تلاش کنند مشکل گلزنی استقلال را حل کنند.

ترکیب استقلال به شرح زیر است:

حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی و علی قربانی.

برچسب‌ها: استقلال تهران ترکیب استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

79 Esteghlal City1396/07/28

تیم ملی تهران: استقلال بازیکن خط حمله نداره پشتیبان دفاعم حملس وقتی نمیتونن حمله کنن گل میخورن باید بازیکناشونو عوض کنن یکیو بسارن بلد باشه شوت ب

28 مهر (16:49)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi