خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,720

کاپیتان استقلال تهران نیم فصل جدا می شود

کاپیتان استقلال تهران نیم فصل جدا می شود
کاپیتان استقلال شرایط خوبی ندارد. جدا از ظاهر او که هر روز دستخوش مشت و نیش پشه‌ها می‌شود، وضعیتش در استقلال هم خراب است.
به گزارش فرتاک ورزشی،

با وجود جدایی منصوریان و بازگشت به تمرینات، جایی در ترکیب ثابت تیم ندارد. این بازیکن هر روز به محل تمرین می‌رود و کارش را می‌کند، اما باخبر شده نمی‌تواند در ترکیب قرار بگیرد. آنها که مهدی رحمتی را از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند وقتی او بازی نکند، چقدر ناراحت می‌شود!

رحمتی این طور مواقع حتی نمی‌تواند راحت روی نیمکت بنشیند. یک بار در اردوی تیم ملی و برای یک بازی دوستانه مقابل آلبانی، کارلوس کی‌روش رحمتی را نیمکت‌نشین کرد تا حقیقی را بازی دهد. می‌گویند آن روز سگرمه‌های رحمتی طوری در هم بود که سرمربی ایران به یکی از نزدیکانش گفت: اگر می‌خواهد این طور قیافه بگیرد، همین الان بگویید اردو را ترک کند. وقتی این جمله کی‌روش به گوش رحمتی رسید، سریعا لبخندی زد و گفت: نه، من اصلا تو قیافه نیستم و مشکلی ندارم!

رحمتی حالا در استقلال نیمکت‌نشین شده است و حسینی به جای او در ترکیب قرار می‌گیرد. در این شرایط،‌ می‌توان بسادگی حدس زد هر روز قیافه مهدی رحمتی چه شکلی است. در همین حال، خبرهای تازه‌ای از داخل تیم به گوشمان رسیده است. شنیده می‌شود، وینفرد شفر هم قصد دارد از سید حسین حسینی در ترکیب تیم استفاده کند و رحمتی را به طور کامل بیرون بگذارد. در این شرایط به احتمال زیاد مهدی در تعطیلات نیم‌فصل از استقلال جدا می‌شود و به باشگاه دیگری نقل مکان خواهد کرد.

شایعات دیگری هم از استقلال به گوش می‌رسد؛ این که اگر استقلال در دربی موفق نباشد، سیدرضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه هم از کار برکنار می‌شود. با جدایی او، فرهاد مجیدی به استقلال بازمی گردد. در این شرایط، مهدی رحمتی چاره‌ای جز ترک اردوی آبی‌ها نخواهد داشت. رابطه فرهاد و مهدی شکرآب شده است. هر چند دوست مشترک آنها تلاش کرد تا رابطه‌شان را خوب کند، اما آنها مثل کارد و پنیر هستند و می‌گویند فرهاد در مصاحبه آخرش که به کنایه از بعضی‌ها در استقلال حرف زده بود، منظورش از بعضی‌ها همان مهدی رحمتی بود!

برچسب‌ها: رحمتی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

178 من وبرادرم1396/07/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi