خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

قره باغ 0-0 اتلتیکو مادرید؛ فاجعه همین نزدیکی است

قره باغ 0-0 اتلتیکو مادرید؛ فاجعه همین نزدیکی است
شاگردان دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید با یک نمایش ضعیف و دور از انتظار، مقابل قره باغ، ضعیف ترین تیم گروه در باکو متوقف شدند تا صعودشان به مرحله حذفی با پیچیدگی‌های بیشتر و بزرگ‌تری همراه شود.
تیم‌های قره باغ و اتلتیکو مادرید از ساعت 19:30 در ورزشگاه المپیک باکو آذربایجان به مصاف هم رفتند. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مشخصات مسابقه

روز و تاریخ بازی | چهارشنبه، 26 مهر 1396 برابر با 18 اکتبر 2017

تورنمنت | فصل 2017/18 لیگ قهرمانان اروپا - هفته سوم دور گروهی

گزارش بازی

بازی به هیچ عنوان در حد انتظار نبود. به خصوص اتلتیکو مادرید در 25 دقیقه ابتدایی نمایشی بسیار ضعیف داشت و خبری از موقعیت گل هم نبود. قره باغ در دقایق ابتدایی با استفاده از انگیزه بیشتری که داشت، حملاتی را ترتیب داد اما ثمری نداشت. اولین شانس گلزنی میهمان در این بازی را کاراسکو در دقیقه 30 در مصافی تک به تک از دست داد. چند دقیقه بعد هم سائول ضربه سری را در موقعیت خوبی از دست داد. خیمنز هم شانس گلزنی داشت و بهره‌ای از آن نبرد تا در نهایت همان طور که انتظار هم می‌رفت، بازی در نیمه اول بدون گل مساوی خاتمه پیدا کند. بازی در این نیمه به هیچ عنوان جذاب نبود.

نیمه دوم جذاب تر شروع شد. در همان دقایق ابتدایی اتلتی توسط گریزمان به گل رسید که داور آن را مردود اعلام کرد. چند دقیقه بعد مهاجم قره باغ در محوطه جریمه حریف به زمین افتاد اما داور بر خلاف انتظار بازیکنان، اعتقادی به پنالتی نداشت. اما ورق برگشت. قره باغ در دقایق بعدی تیم برتر میدان بود و یک شانس خوب را نیز توسط هنریکه از دست داد. اتلتی در خلق موقعیت گلزنی عاجز نشان می‌داد. گذشت تا اینکه دینو، مهاجم قره باغ با تمارض، کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. اما یک یار بیشتر هم تفاوتی در بازی اتلتی ایجاد نکرد و در نهایت، راه راه پوشان مادریدی با از دست دادن دو امتیاز ارزشمند، حالا خطر حذف در مرحله گروهی را به شدت احساس می‌کند.

ترکیب اصلی - قره باغ - اتلتیکو مادرید

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید تساوی قره باغ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

131 پرسپولیس‌‌‌1396/07/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi