خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپیدرود رشت
اتحاد سپیدرود رشت
56
119

بهارمست: حداقل یک نفر از سپیدرود می توانست به تیم ملی دعوت شود

بهارمست: حداقل یک نفر از سپیدرود می توانست به تیم ملی دعوت شود
سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکید کرد بازیکنان این تیم در چند هفته گذشته عملکرد خوبی داشته اند و حداقل یک نفر از آنها می توانست در لیست تیم ملی قرار داشته باشد.
علی بهارمست در خصوص تمرینات و برنامه های تیم فوتبال سپیدرود رشت در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: پس از بازی مقابل استقلال دو جلسه تمرین انجام دادیم و سپس به دلیل مراسم عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی چند روز تمرینات مان تعطیل شد. از روز سه شنبه نیز دوباره تمرین ها را آغاز کرده ایم و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم تا برای دیدار هفته نهم مقابل سایپا آماده شویم.

وی ادامه داد: خدا را شکر تمام بازیکنان خود را برای دیدار برابر سایپا در اختیار داریم و با تدابیری که کادرفنی تیم در نظر گرفته است، امیدواریم نتیجه خوبی در این مسابقه کسب کنیم.

سرپرست تیم سپیدرود با اشاره به نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال و اینکه هیچ بازیکنی از تیم سپیدرود در این لیست قرار ندارد، تصریح کرد: به نظرم با توجه به عملکرد بازیکنان ما در چند هفته گذشته حداقل یک نفر از تیم سپیدرود می توانست در لیست تیم ملی حضور داشته باشد. انتظار ما این است که با توجه به تلاش بازیکنان مان در چند هفته اخیر نگاهی به آنها می شد. امیدوارم کادرفنی تیم ملی به سپیدرود هم نگاه کند تا شاید ما هم بتوانیم نماینده ای در این تیم داشته باشیم.

«کدام بازیکن سپیدرود مستحق دعوت شدن به تیم ملی بوده است؟»، بهارمست در پاسخ به این پرسش، خاطرنشان کرد: نمی خواهم نام بازیکنی را بیاورم، اما چند بازیکن ما عملکرد خیلی خوبی در این هفته ها داشته اند و می توانستند در لیست تیم ملی قرار بگیرند.

وی در مورد اینکه «آیا سپیدرود در تعطیلات چند روزه لیگ برتر بازی تدارکاتی خواهد داشت یا خیر؟»، گفت: در این تعطیلات اردویی نداشته ایم، اما در حال رایزنی با چند تیم هستیم تا با آنها بازی تدارکاتی انجام دهیم.

برچسب‌ها: تیم ملی سپیدرود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

161 خم پته1396/07/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi