خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,937

ساوتگيت: انگليس کارهاي زيادي براي انجام دادن دارد.

ساوتگيت: انگليس کارهاي زيادي براي انجام دادن دارد.
خبرگزاري آريا - گرت ساوتگيت، سرمربي تيم ملي انگليس پس از پيروزي 1-0 مقابل اسلووني و قطعي شدن صعود به جام جهاني اعلام کرد که کارهاي بسياري براي انجام دادن پيش روي آنهاست.
به گزارش "ورزش سه"، هري کين که با بازوبند کاپيتاني به ميدان آمده بود، تک گل تيمش را در دقيقه 94 به ثمر رساند و پيروزي را از آن شاگردان ساوتگيت کرد ولي باز هم نمايش خوبي از سوي انگليسي ها ديده نشد و حال ساوتگيت تاکيد کرد که تيمش در 8 ماه باقي مانده تا جام جهاني بايد خود را تقويت کند.
او گفت:" فکر مي‌‎‌کنم اين تيم پتانسيلش را دارد ولي ما خيلي کارها براي انجام دادن داريم. انگليس پس از ناکامي در يورو کار را به اينجا رساند و سختي هاي زيادي را تحمل کرد. ولي حالا ما در جام جهاني هستيم و به دنبال ساختن مسيري به سمتي که همگي پيشرفت کنيم. جو هارت سيوهاي عالي انجام داد و تجربه اش به کار تيم ما آمد. مي‌دانيم که در کدام پست ها بايد بهتر باشيم ولي اين موضوع بريا فردا است. امشب ما به جام جهاني صعود کرديم و فوق العاده است."
ساوتگيت درباره عملکرد ضعيف تيمش در گلزني مقابل اسلووني گفت:" ما مقابل تيمي بازي کرديم که تنها 4 گل در رقابت ها دريافت کرده و مي‌شد دليلش را به وضوح ديد. خيلي خوب دفاع کردند و بازي را هر طور که خواستند پيش بردند."

برچسب‌ها: انگلیس ساوت گیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

289 اینترخم پته1396/07/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi