خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار گسترش فولاد
اتحاد گسترش فولاد
32
413

فکری: تغییرات گسترش کار ما را سخت کرده است

فکری: تغییرات گسترش کار ما را سخت کرده است
سرمربی نفت‌مسجدسلیمان ابراز امیدواری می‌کند که در دیدار جام‌حذفی به مانند رقابت‌های لیگ آزادگان داوران سوت‌شان را به نفع حریفان به صدا در نیاورند.
محمود فکری درباره دیدار نفت‌مسجدسلیمان مقابل گسترش فولاد از سری مسابقات جام‌حذفی در مرحله یک شانزدهم به "ورزش سه" گفت: بازی جام‌حذفی است و شرایط خاص آن. اگرچه گسترش فولاد در طول رقابت‌های لیگ‌برتر نتایجی که باید را کسب نکرده و مجبور به تغییر در کادرفنی‌اش شده است؛ اما نباید آنها را دست کم گرفت، چراکه همین تغییر انگیزه بازیکنانش را چند برابر کرده و آنها میخواهند با تلاش و پرانگیزه به مربی جدید، خودشان را به اثبات برسانند.

وی افزود: تغییرات در گسترش کار ما را سخت خواهد کرد؛ اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که در دیدارهای گذشته‌مان در لیگ یک اکثرا تیم‌هایی که در نفت‌مسجدسلیمان حضور داشته‌اند به دلیل شرایط بد آب‌وهوایی مورد لطف داوران قرار گرفته‌اند و سوت‌های داوران به نفع آنها زده شده است. امیدوارم این بازی حالا با وجود شرایط آب‌وهوایی به نسبت بهتر اینطور نباشد و بازی روال طبیعی خودش را طی کند.

او در پاسخ به سوالی که گسترش رضا خالقی‌فر مهاجم باتجربه‌اش را به علت مصدومیت ندارد و این کار آنها را راحت‌تر نخواهد کرد گفت: گسترش تیم لیگ‌برتری است و آنها بازیکنانی را دارند که جایگزین او کنند.

فکری در پایان اضافه کرد: بازی در جام‌حذفی انگیزه‌ خوبی است تا تیم‌های لیگ یکی مقابل لیگ‌برتری‌ها محک بخورند و اعتماد به نفسشان افزوده شود. این رقابت‌ها باعث می‌شود تا ما متوجه شویم تفاوت آنچنانی بین تیم‌های لیگ یکی و لیگ‌برتری وجود ندارد و همه برای یک هدف، کسب نتیجه‌ای خوب تلاش می‌کنند.

برچسب‌ها: جام حذفی ایران گسترش فولاد تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

334 Güneyazerbaycan1396/07/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi