خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فنرباغچه
اتحاد فنرباغچه
30
590

شروع دوران سخت پیام صادقیان در ترکیه

شروع دوران سخت پیام صادقیان در ترکیه
از هفته هفتم رقابت های سپر لیگ ترکیه، دیروز تیم فوتبال عثمانلی اسپور آنکارا میزبان تیم فونتبال کاسیم پاشا از استانبول بود. این بازی در حالی با نتیجه 3-0 به نفع تیم عثمانلی اسپور به اتمام رسید که پیام صادقیان در لیست 21 نفره تمیش در این دیدار حضور نداشت.
عثمانلی اسپور که از 6 بازی قبلی خود فقط 1 امتیاز اندوخته بود، قبل از این بازی با استعفای سرمربی خود روبرو شد و مدیریت باشگاه نیز استعفای بولنت اویگون سرمربی خود را پذیرفتند. پس از این استعفا عرفان بز به سمت سرمربیگری عثمانلی اسپور منصوب شد تا این تیم با کادر فنی جدید به ادامه بازی های خود امیدوار باشد.
اما پیام صادقیان که بخاطر مسمومیت دیدار هفته قبل مقابل آنتالیا اسپور با بازیکنانی مانند ساموئل اتوئو و سیمرنصری را از دست داده بود، این دیدار را نیز بخاطر تغییر سرمربی در لیست 21 نفره قرار نگرفت تا بنظر دوران سخت این بازیکن اینبار در ترکیه آغاز شود.

برچسب‌ها: پیام صادقیان عثمانلی اسپور سوپر لیگ ترکیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

509 تالار افتخارات1396/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi